Anders F Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 (redigerat) Hejsan HĂ„ller nu pĂ„ att planera ett nytt gitarrköp, denna gĂ„ng en ny elgitarr. Har gjort det förarbete jag kan och har kommit fram till att det nog Ă€r en PRS Custom 24 som jag vill ha. Planen Ă€r att köpet sker om ett Ă„r ungefĂ€r för att jag ska hinna spara ihop pengarna och hinna testa ordentligt. Nu kommer jag till det stadiet att jag dĂ„ skulle behöva provspela en, och jag undrar dĂ€rför om det finns nĂ„gon runt kalmar, oskarshamn eller vĂ€stervik som sitter pĂ„ en sĂ„dan som skulle kunna tĂ€nka sig att man skulle kunna fĂ„ provspela den đ Inte nĂ„gon SE-modell alltsĂ„. MusikaffĂ€rerna hĂ€r omkring tror jag inte tar hem den gitarren bara för att man ska fĂ„ testa utan att de vet att man kommer köpa den. I annat fall sĂ„ fĂ„r jag kolla med musikaffĂ€rerna i STHLM och GBG, men det kĂ€nns dumt dĂ„ jag troligtvis inte kommer köpa av dem. MVH Anders Redigerat 5 oktober 2010 av Gizmozis 1
Anders F Postat 5 oktober 2010 TrĂ„dstartare Postat 5 oktober 2010 Kan ju sĂ€ga att om ni vet fler gitarrer jag BĂR testa sĂ„ sĂ€g gĂ€rna till. Har tillgĂ„ng till att testa Gibson Les Paul Gold Top, Fender Stratocaster. De tvĂ„ klassikerna alltsĂ„. MEn om ni tycker jag bör snegla pĂ„ andra sĂ„ sĂ€g dĂ„ gĂ€rna till. Ska provspela sĂ„ mycket jag kan nu under denna period. MVH Anders
SY22 Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Jag skulle ta kontakt med http://www.barflymusic.se/ och be att fÄ prova deras Star Saphire, deras CU24 kopia. Jag har en sen nÄgra Är tillbaka, och det Àr bland det grymmaste jag varit med om, bÄde spel- och utseendemÀssigt, speciellt efter ett mickbyte. MÀrks ingen skillnad mot riktig PRS.
Piccazzo Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 (redigerat) I annat fall sĂ„ fĂ„r jag kolla med musikaffĂ€rerna i STHLM Deluxe Musik pĂ„ Kungsholmen har massor av PRS gitarrer ( just so u know ) . đ Redigerat 3 november 2010 av Piccazzo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.