SadamJR Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Verkar egentligen som ett rätt tråkigt tema för en fest.
debatt Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Overkill. Kombinera SadamJrs livrem med hängslen och sätt fast dem i remmen - men bär ingenting annat! Vilken succé, eller hur?! 😄
Overkill Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 jag har tråkigt och vet inte vad jag ska göra 😕
Dingbats Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 jag har tråkigt och vet inte vad jag ska göra 😕 dra en rspela tråkiga flashspel.
Dingbats Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Jag brukar sitta och läsa trådar i Relationer och samlevnad på Flashback. Det händer att man stöter på några guldkorn som inte bara är "tar hon den i tvåan?".
Dingbats Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Du kan läsa det här inlägget, det är kul: https://www.flashback.org/sp17944122
Dingbats Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Du kan läsa det här inlägget, det är kul: https://www.flashback.org/sp17944122 "Den riktiga subsahariska blånegern är till sin natur som en korsning mellan ett oansvarigt, glatt och sorglöst barn, nån slags sävlig skogsapa och en impulsiv, grym och bestialisk djävul." 😆
Dingbats Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Gör lite engelskatest online. Vad är det för grejer du måste öva på då?
Overkill Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Vad är det för grejer du måste öva på då? Inget direkt men kul kolla hur man ligger till.
Dingbats Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Inget direkt men kul kolla hur man ligger till. Länka!
Micke H Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 (redigerat) "xxx xxx and xxx xxx now have the nya profilen." EDIT: redigerade bort namnen. Redigerat 7 december 2010 av Micke H
SadamJR Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 i come from alabama with a banjo on my knee Är det den här du tänker på? RIDER IN THE RAIN - RANDY NEWMAN Got a gun in my holster Got a horse between my knees And I'm goin' to Arizona Pardon me, boys, if you please I have been a desperado Raped and pillaged 'cross the plain Now, I'm goin' to Arizona Just a Rider In The Rain He's a Rider In The Rain He's a Rider In The Rain And I'm goin' to Arizona He's a Rider In The Rain Oh, my mother's in St. Louis And my bride's in Tennessee So, I'm goin' to Arizona With a banjo on my knee He's a Rider In The Rain He's a Rider In The Rain And I'm goin' to Arizona He's a Rider In The Rain Used to work in Uncle's feed store While he was fightin' in the war Now I'm goin' to Arizona Ain't gonna work for him no more I'm the son of the prairie And the wind that sweeps the plain So, I'm goin' to Arizona Just a Rider In The Rain He's a Rider In The Rain He's a Rider In The Rain And I'm goin' to Arizona He's a Rider In The Rain He's a Rider In The Rain He's a Rider In The Rain And I'm goin' to Arizona Just a Rider In The Rain En låt från Newmans mästerliga album "Good Old Boys". Eagles körar.
Recommended Posts