slejnard Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 "Jag skulle kunna kasta 40 riddare ur sadeln och lägra 50 kvinnor" Gör det kung Neo 😑 Hur väl lät sig paltpangkakorna smaka då månne manne 😮
slejnard Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Ni diskuterade Nirvana tidigare....här är fd trummisen. Top 3 sångare:
Memphis Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 (redigerat) Han som lirar trummor på Tenacious D´s skivor. 😄 Redigerat 2 december 2010 av Memphis
slejnard Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Har en kompis som bygger gitarrer som är så enormt lik hans gitarrbroder i school of rock ☺️
Memphis Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 (redigerat) Japp! 😄 Kyle Gass 🥰 Redigerat 2 december 2010 av Memphis
Dingbats Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Läser igenom gamla Omegle-konversationer och förvånas över hur många engelska ord jag kunde för ett år sen som jag har glömt nu.
debatt Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Vilken boll jag satte igång förut om Assange. Förlåt. Jag har beställt cd-wraps. De var billiga, 75 öre.
Overkill Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Läser igenom gamla Omegle-konversationer och förvånas över hur många engelska ord jag kunde för ett år sen som jag har glömt nu. Hur kommer det sig?
Dingbats Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Hur kommer det sig? Man glömmer väl. "Housebroken". "Throttle" förstår jag väl, men hade aldrig kommit på att använda.
Overkill Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Man glömmer väl. "Housebroken". "Throttle" förstår jag väl, men hade aldrig kommit på att använda. Jo, men tolkade (kanske felaktigt) det lite som om du då (rent allmänt) kunde fler ord jämfört med nu. Har känt lite själv sen gymnasiet att man tappat lite eftersom man inte använder det regelbundet på samma sätt. Speciellt i tal.
Dingbats Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Jo, men tolkade (kanske felaktigt) det lite som om du då (rent allmänt) kunde fler ord jämfört med nu. Har känt lite själv sen gymnasiet att man tappat lite eftersom man inte använder det regelbundet på samma sätt. Speciellt i tal. Antalet vet jag inte, men jag märker vissa iaf. Ja för dig är det väl ännu större skillnad iom hela pratgrejen. Jag är fruktansvärt obekväm med att prata engelska.
Recommended Posts