Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Läser igenom gamla Omegle-konversationer och förvånas över hur många engelska ord jag kunde för ett år sen som jag har glömt nu.

Postat

Läser igenom gamla Omegle-konversationer och förvånas över hur många engelska ord jag kunde för ett år sen som jag har glömt nu.

Hur kommer det sig?

Postat

Man glömmer väl.

"Housebroken". "Throttle" förstår jag väl, men hade aldrig kommit på att använda.

Jo, men tolkade (kanske felaktigt) det lite som om du då (rent allmänt) kunde fler ord jämfört med nu. Har känt lite själv sen gymnasiet att man tappat lite eftersom man inte använder det regelbundet på samma sätt. Speciellt i tal.

Postat

Jo, men tolkade (kanske felaktigt) det lite som om du då (rent allmänt) kunde fler ord jämfört med nu. Har känt lite själv sen gymnasiet att man tappat lite eftersom man inte använder det regelbundet på samma sätt. Speciellt i tal.

Antalet vet jag inte, men jag märker vissa iaf.

Ja för dig är det väl ännu större skillnad iom hela pratgrejen. Jag är fruktansvärt obekväm med att prata engelska.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.