Memphis Postat 1 november 2010 Postat 1 november 2010 Linus gjorde ett snyggt litet pålägg på mitt soundtrack! 😮 🥰
Memphis Postat 1 november 2010 Postat 1 november 2010 (redigerat) Pico, läste detta på den sidan så du hade ju rätt. I’m rendering on a daily basis using both PhotoWorks and PhotoView 360. Both of these applications is very CPU intensive and neither has the ability to utilize GPU processing so having the Quadro 5000 for these applications didn’t help much in the way of rendering processing. Redigerat 1 november 2010 av Memphis
Dingbats Postat 1 november 2010 Postat 1 november 2010 gå p nöjesguiderns festt hell er dör jag fick jag skulle jag levae bölttt för konsten såere natti
debatt Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 (redigerat) Kan meddela att coffa har somnat i Spåntråden om nytt festivalämne. Varit därinne nu i över en timme, utan att skrivs nåt. Redigerat 2 november 2010 av debatt
Pazo Postat 2 november 2010 Trådstartare Postat 2 november 2010 Fan va de bara tog 10 min att fixa frulle!
Pazo Postat 2 november 2010 Trådstartare Postat 2 november 2010 Nu måste jag nog dra! Lång cykeltur tidigt idag 😮
Overkill Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 Vaknade utvilad en halvtimma innan klockan skulle ringa. 😄
Pico Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 Vaknade utvilad en halvtimma innan klockan skulle ringa. 😄 Härligt! 😄
Pico Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 i am trying to break your heart Yay.... you did it! 🙁
Overkill Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 Inte hört. Okej. Vad lyssnar du på för något nuförtiden?
Dingbats Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 Okej. Vad lyssnar du på för något nuförtiden? Just Deerhunter har jag nog aldrig riktigt fastnat för. Det blir väl mycket of Montreal, The Books, Mount Eerie, Holy Fuck, harsh noise mm.
Memphis Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 Vaknade utvilad en halvtimma innan klockan skulle ringa. 😄 Har nog aldrig hänt mig. 😄
debatt Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 (redigerat) Teh Books. Posten har inte svarat mig ännu om vilket som är att föredra - Värdepost eller Rekommenderat. Vet inte heller om man kan signera runtom och tejpa även vid rekommenderade försändelser, eller om det bara gäller Värdepost (assurerat). Om ett brev/paket som är Rekommenderat kommer bort får man 5000 SEK i ersättning, men ett brev som skickats som Värdepost kan man få mer för - men bara om man kan bevisa att det var värt si eller så mycket. Det kanske kan gälla även en immateriell tillgång, men det är även det jag vill att de svarar på innan jag skickar... Och hur stämmer man Posten - men det har de inte heller svarat på... 😏 Redigerat 2 november 2010 av debatt
debatt Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 Upptäckte just en ny funktion på Forumet som de verkat ha lagt in idag/igår!! 😮
Dingbats Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 kalla blickar, kalla kårar du var bara fjorton vårar
debatt Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 vilkendårå Vet inte. Men jag hoppas att de svarar idag. Servern var inte igång nu heller. Efter ett tag när man skriver in i formuläret så avbryts kontakten med servern. Det verkar som att man har 30 sekunder på sig eller nåt bara. Det är kass. Skrev till deras kundtjänst via separat mail nu istället. Ja, Posten måste ju svara. Annars kan det bli fel. Ska hämta ut mina paket i ösregnet idag iaf.
debatt Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 En vild gissning är att de skriver "Rekommenderat" framför "Värdepost", men att de själva inte vet varför jag ska välja det ena framför det andra. "Det avgör du själv" kommer de lägga till som en kommentar också... 😲
Recommended Posts