Jump to content
Annons

Missade i början


moberg2236

Recommended Posts

Som sagt ursäkte min sena presentation. Begrep aldrig att man skulle presentera sig (är ju norrlänning så de kanske förklarar saken.). Men i alla fall.

Jag heter Jesper Moberg och har tillsammans med en kompis börjat så smått att bygga upp en liten hobby-studio (som senare kanske kan få avancera i grader och bli en demo studio ).

Vi började några dagar efter att vi registrerade oss på detta forum. D.v.s vi är fruktansvärt nya. Och de instrument som jag och min polare behärskar och vill få in på min dator och förvandla till låtar är Gitarr, sång och klaviatur.

Målet är att då vi börjar få struktur på det hela och låtarna börjar bli hyffsad kvalitet på så har vi tänkt att gå vidare och bjuda in fler vänner till vårat lilla projekt. Något som dock får vänta tills vi hanterar mjukvara och hårdvara någorlunda bra.

Så här långt har jag inte behövt krypa mig till något annat forum. Nästa steg är väl att man skaffar sig en prenumeration på pappers tidningen då man lärt sig terminologin i denna förvirrande värld av inspelning. Har insett att spela in låtar är inte att bara plugga in en kontakt och trycka på REC.

Tack för mig och jag hoppas att jag någon gång kanske kan bli en bidragsgivare istället för en bidragstagare i detta forum.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hoj och välkommen, eller vad man nu säger till en som hängt här ett tag...

Själv presenterade jag mig inte förrän jag postat över 200 inlägg, så du är inte helt ensam. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...