pellisimo Postat 14 augusti 2010 Postat 14 augusti 2010 Funderar på lämplig dator till Logic Studio då min gamla Macbook inte håller. Någon som har kommentarer angående Imac 21,5 tum: 3,06GHz? Hälsningar, Andreas
saverman Postat 14 augusti 2010 Postat 14 augusti 2010 Kommer inte vara några problem alls! Jag kör fortfarande på min 2,66GHz och är inte ens i närheten av att byta.
pellisimo Postat 14 augusti 2010 Trådstartare Postat 14 augusti 2010 Tack! Jag funderar på antingen en IMac eller en Macbook pro 15tums (men som ligger högre i pris).
johangustav Postat 14 augusti 2010 Postat 14 augusti 2010 ag funderar också på den iMacen som du nämnde, men det dröjer ett tag innan jag har råd med den. Däremot är jag övertygad om att den klarar logic galant, stark processor, mkt ram samt en hårddisk på 7200 RPM!
Amis Postat 28 augusti 2010 Postat 28 augusti 2010 MediaMark har en drive just nu, 10k för en iMac. Och yes, iMac funkar ypperligt med Logic. Har inte haft en missnöjd sekund sedan jag köpte min 24".
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.