Jump to content
Annons

vill nån sjunga in 2 låtar som jag gjort ?


fishfriend (oregistrerad)

Recommended Posts

fishfriend (oregistrerad)

hej hej..

jag har gjort ett par låtar som jag helst skulle vilja få sång i 🙂

du får skriva låten o sjunga själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

hej hej..

jag har gjort ett par låtar som jag helst skulle vilja få sång i 🙂

du får skriva låten o sjunga själv.

Jag tror du borde skriva med lite mer information, och även kanske ladda upp låtarna om du har dom inspelade.

Link to comment
Dela på andra sajter

fishfriend (oregistrerad)

du får "SKRIVA" låten, skriva = Text = Skriva text till låten

och texten du skriver ner på pappret eller på datorn, den sjunger du sen så de passar in i min låt.

har du mer funderingar kring detta super komplicerade samtalsämne så fråga på vettja 🙂 ha de

Link to comment
Dela på andra sajter

fishfriend (oregistrerad)

texten och sången sker på engelska, jag lägger upp en av låtarna på forumet senare idag.

musikstilen är Dance / Techno / Electro / Pop, jag kan jämföra låten med bl.a Dj Mangoo och Dj Splash, nått åt de hållet,

Link to comment
Dela på andra sajter

du får "SKRIVA" låten, skriva = Text = Skriva text till låten

och texten du skriver ner på pappret eller på datorn, den sjunger du sen så de passar in i min låt.

har du mer funderingar kring detta super komplicerade samtalsämne så fråga på vettja 🙂 ha de

Dålig dag?

Normalt när man SKRIVER en låt så inefattar det både musik och text. Därav titeln låtskrivare.

Antar att det var det Linus undrade över.

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv blir jag lite irriterad på denna typ av förfrågningar. Man anser sig ha skrivit en låt utan att veta vad den ska handla om eller har en susning om hur melodin ska låta. Dessa bitar lämnar man åt sångaren och sedan hävdar man att man har skrivit låten. Nåja man kanske har en schyst ide men kalla det för samarbete i så fall. Nu är det så att du kanske gör någon typ av dance och bara behöver några vocal-lix men säg det i så fall och ge gärna några ideer om hur dom ska låta. Då är det helt Ok.

Redigerat av DivineCo
Link to comment
Dela på andra sajter

fishfriend (oregistrerad)

Själv blir jag lite irriterad på denna typ av förfrågningar. Man anser sig ha skrivit en låt utan att veta vad den ska handla om eller har en susning om hur melodin ska låta. Dessa bitar lämnar man åt sångaren och sedan hävdar man att man har skrivit låten. Nåja man kanske har en schyst ide men kalla det för samarbete i så fall. Nu är det så att du kanske gör någon typ av dance och bara behöver några vocal-lix men säg det i så fall och ge gärna några ideer om hur dom ska låta. Då är det helt Ok.

är nån intreserad av att sjunga in 2 låtar skrev jag ju. och om nån nu skulle va intreserad så får man ju självklart i satan prata om hur de ska låta o.s.v de är inte så direkt att jag skickar låten till nån som vill sjunga o säger du får klara de bäst fan du vill... så som sagt ÄR DU INTRESERAD SÅ SKRIV DE SÅ FÅR VI PRATA OM LÅTEN !!!

Link to comment
Dela på andra sajter

fishfriend (oregistrerad)

Vad menar du? Kommer inte bara sångmelodin magiskt fram när man satt ihop ett antal ackord efter varandra? 😉

nu va du rolig... ADGRE

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...