hellfog Postat 10 juni 2010 Dela Postat 10 juni 2010 (redigerat) Google översätt fixar japanska, klickar man dessutom på "visa romanisering" skriver dom ut det med vanliga bokstäver 😠よのくそったれ Det visste jag redan nämnde nämnde google översättningen i förslags tråden. Tack ändå. Redigerat 10 juni 2010 av hellfog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 10 juni 2010 Dela Postat 10 juni 2010 (redigerat) Finns det någon text sida där man kan använda för privat bruk som är gratis att använda? Är för lat för att skriva en text. Redigerat 10 juni 2010 av hellfog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flabb Postat 10 juni 2010 Dela Postat 10 juni 2010 Finns det någon text sida där man kan använda för privat bruk som är gratis att använda? Är för lat för att skriva en text. Är inte grejen med rap texten? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 10 juni 2010 Dela Postat 10 juni 2010 🙂Med den påminnelsen känner jag på mig att den här festivalen kan bli fylld med härligt vidriga bidrag 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 10 juni 2010 Dela Postat 10 juni 2010 Är inte grejen med rap texten? 🙂 En rap låt har musik också så för mig är texten inte så viktigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneyoung Postat 10 juni 2010 Dela Postat 10 juni 2010 Den här festivalen måste jag ju bara ställa upp i!😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 juni 2010 Dela Postat 11 juni 2010 Får man ha rapande gäster på sin rap 😏 ? Alltså missförstå mig rätt. Menar om man kan ha med nån i låten som inte är med på forumet. Har lixsom inte rätta "flowet". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 11 juni 2010 Dela Postat 11 juni 2010 Får man ha rapande gäster på sin rap 😛 ? Alltså missförstå mig rätt. Menar om man kan ha med nån i låten som inte är med på forumet. Har lixsom inte rätta "flowet". sånt brukar gå bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 juni 2010 Dela Postat 11 juni 2010 sånt brukar gå bra. Bra! Återstår att fråga personen då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flabb Postat 15 juni 2010 Dela Postat 15 juni 2010 Provrappat lite, men hur gör man med tonhöjd, etc, finns det nåt tips? Hur mycket kan man rimma egentligen, nu blir det värsta julklappsrimtexten... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 16 juni 2010 Dela Postat 16 juni 2010 det bästa är väl att lyssna på några artister som du vill efterlikna, och lyssna igenom vad som är karakteristiskt för dessa rap låtar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flabb Postat 17 juni 2010 Dela Postat 17 juni 2010 det bästa är väl att lyssna på några artister som du vill efterlikna, och lyssna igenom vad som är karakteristiskt för dessa rap låtar. Haha Just D är bra, har några CD's som samlar damm nånstans, tbaxtstan o grannar minns väl alla, okej man får väl prova sig fram, vare sig stockholmsdialekt eller förortsdito känns bekvämt i min mun 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 17 juni 2010 Dela Postat 17 juni 2010 Haha Just D är bra, har några CD's som samlar damm nånstans, tbaxtstan o grannar minns väl alla,okej man får väl prova sig fram, vare sig stockholmsdialekt eller förortsdito känns bekvämt i min mun 😕 kan brats rap funka bättre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneyoung Postat 18 juni 2010 Dela Postat 18 juni 2010 Vi har möjligtvis ingen i tråden som typ klarar av att sjunga en låt med Lady Gaga-soundet? Rätt tung electropop med plats för några snabba rim:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flabb Postat 18 juni 2010 Dela Postat 18 juni 2010 kan brats rap funka bättre? Tack, Dorsin var inspirerande! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 20 juni 2010 Dela Postat 20 juni 2010 14 dagar kvar. Inte ett livstecken på några bidrag.... Tror det här blir tunnt boys/girls! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 20 juni 2010 Dela Postat 20 juni 2010 (redigerat) 14 dagar kvar.Inte ett livstecken på några bidrag.... Tror det här blir tunnt boys/girls! Dom flesta lämnar in dom sista dagarna. Lär nog blir fler än sountrack temat alla fall. Redigerat 20 juni 2010 av hellfog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
prototyp Postat 20 juni 2010 Dela Postat 20 juni 2010 Vi har möjligtvis ingen i tråden som typ klarar av att sjunga en låt med Lady Gaga-soundet? Rätt tung electropop med plats för några snabba rim:) Jorå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uozon Postat 23 juni 2010 Dela Postat 23 juni 2010 kan brats rap funka bättre? ...eller Lite kuriosa är att Beastie Boys startade som ett punkband, men det kanske du redan visste. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 23 juni 2010 Dela Postat 23 juni 2010 ...eller Lite kuriosa är att Beastie Boys startade som ett punkband, men det kanske du redan visste. jodå, jag har den skivan men den är inte så bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pesek Postat 23 juni 2010 Dela Postat 23 juni 2010 jodå, jag har den skivan men den är inte så bra. Bästa skivan med dem är Licensed to ill! Damn den e bra, Brass Monkey är ballst =P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pesek Postat 23 juni 2010 Dela Postat 23 juni 2010 Jag ska försöka få klart en låt, detta är min genre sen över 10 år tillbaka. Men fan det finns inte tid längre nästan, huga huga ska försöka sätta mig ner ett par dagar 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 juni 2010 Dela Postat 25 juni 2010 Gillar ämnet men kommer nog få svårt att hinna med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 25 juni 2010 Dela Postat 25 juni 2010 Verkar vara flera som vill göra en låt men kanske inte hinner, kanske förlänga tiden lite? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Cadello Postat 25 juni 2010 Dela Postat 25 juni 2010 precix Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
morgonte (oregistrerad) Postat 25 juni 2010 Dela Postat 25 juni 2010 Här får ni lite svensk "Pre-Rap". Kanske kan inspirera någon 😮☺️ . Evert Taube: Kinesiska muren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Padchi Postat 26 juni 2010 Dela Postat 26 juni 2010 riktigt sugen på att vara med. Måste det vara gangster rapp? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DivineCo Postat 26 juni 2010 Dela Postat 26 juni 2010 Evert Taube är inte gangsta så allt funkar. Kör på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bloeas Postat 27 juni 2010 Dela Postat 27 juni 2010 Ska få ihop nån gangztarap innan deadline! Det är ok att ha med lite Madda facka? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
morgonte (oregistrerad) Postat 2 juli 2010 Dela Postat 2 juli 2010 Verkar vara flera som vill göra en låt men kanske inte hinner, kanske förlänga tiden lite? +1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.