Jump to content
Annons

Studiofestival 33 RAP!


drloop (oregistrerad)

Recommended Posts

Google översätt fixar japanska, klickar man dessutom på "visa romanisering" skriver dom ut det med vanliga bokstäver 😠

よのくそったれ

Det visste jag redan nämnde nämnde google översättningen i förslags tråden.

Tack ändå.

Redigerat av hellfog
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 83
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Får man ha rapande gäster på sin rap 😛 ? Alltså missförstå mig rätt. Menar om man kan ha med nån i låten som inte är med på forumet. Har lixsom inte rätta "flowet".

sånt brukar gå bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

det bästa är väl att lyssna på några artister som du vill efterlikna, och lyssna igenom vad som är karakteristiskt för dessa rap låtar.

Link to comment
Dela på andra sajter

det bästa är väl att lyssna på några artister som du vill efterlikna, och lyssna igenom vad som är karakteristiskt för dessa rap låtar.

Haha Just D är bra, har några CD's som samlar damm nånstans, tbaxtstan o grannar minns väl alla,

okej man får väl prova sig fram, vare sig stockholmsdialekt eller förortsdito känns bekvämt i min mun 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha Just D är bra, har några CD's som samlar damm nånstans, tbaxtstan o grannar minns väl alla,

okej man får väl prova sig fram, vare sig stockholmsdialekt eller förortsdito känns bekvämt i min mun 😕

kan brats rap funka bättre?

Link to comment
Dela på andra sajter

...eller

Lite kuriosa är att Beastie Boys startade som ett punkband, men det kanske du redan visste.

jodå, jag har den skivan men den är inte så bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

morgonte (oregistrerad)

Verkar vara flera som vill göra en låt men kanske inte hinner, kanske förlänga tiden lite?

+1

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...