debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Fyfan vad less jag blir på alla smygrasister! 😠 De vågar ju inte ens hälsa på människor från andra länder utan går omkring å beklagar sig. PRUTT!!! 😠 Norrmän har det jobbigt!
Memphis Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 MÄh, har sagt en massa dumma/korkade saker hela dagen. Känner mig lite dum. 🙁
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Grahn vill tillsätta Aliens i hela Riksdagen, eller hur var det nu...?! 😕 Iofs kan man väl säga att de är "Aliens" allihop. Sitter där, långt ifrån de flesta...
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 MÄh, har sagt en massa dumma/korkade saker hela dagen. Känner mig lite dum. 🙁 Du är långtifrån dum. Kan vara sömnbrist. Chalmers?
Memphis Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 (redigerat) Du är långtifrån dum. Kan vara sömnbrist. Chalmers? Kan det kanske vara. Har haft svårt att somna de senaste dagarna.. 😕 Jo, jag går där. 😑 Vilket isig kan vara jobbigt ibland när man alltid ska anses som "smart", bara för att man läser där. 😲 Redigerat 7 september 2010 av Memphis
Memphis Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 (redigerat) Sätter lite press på en, fast så är det ju inte mer märkvärdigt att plugga där än på andra högskolor, vad jag vet iaf. Redigerat 7 september 2010 av Memphis
Neosus Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Iofs kan man väl säga att de är "Aliens" allihop. Sitter där, långt ifrån de flesta... Du har en poäng där.. 😑
Memphis Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Du har en poäng där.. 😑 Nej, det är bara kossorna som är påängen... 😐 GUHUHUHU 😄😆😄 jättekul.. 😏
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Jag menade att studier kan vara tröttande i sig. Att man behöver sova rätt och kunna släppa tankarna på tal, formler, tentor etc för att fungera. Själv har jag suttit här och häckat och inte fått gjort ett skit. Detsamma kan nog sägas om de flesta här, mer eller mindre.
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Jag kollar på TV4 nu och nån valduell. Kan någon klok människa upplysa mig om varför det är ett missljud/biljud/oväsen på i bakgrunden när klockan går för nedräkning där i tv? När taleskvinnan för ett parti talar alltså. 😲
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Hade alla rätt på Topptipset idag igen. Men det är ju aldrig någon utdelning...
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Måste vara fräsch imon, så jag säger GOD NATT nu! 😄
slejnard Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Hade alla rätt på Topptipset idag igen. Men det är ju aldrig någon utdelning... Nä knappast alla.
Memphis Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Jag menade att studier kan vara tröttande i sig. Att man behöver sova rätt och kunna släppa tankarna på tal, formler, tentor etc för att fungera. Jasså du menade så. 😄 Jomen det e sant.
Memphis Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Måste vara fräsch imon, så jag säger GOD NATT nu! 😄 debatt ska på dejt. 😄
Memphis Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Vafan äre för kul med vetlanda herr snabb? öh, va?? 😳
Dingbats Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Såg precis Man on Wire på tv. En av de bästa, om inte den bästa, dokumentär jag sett.
Memphis Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 jaha nu fattar jag! 😄 Jo, var några roliga snubbar från ett företag som vi jobbade me under gymnasietiden. 😄
Recommended Posts