Dingbats Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Killis, hur gick det till när du började första året på universitetet? Med upprop och välkomst och tllställningar mm mfl osv etc.
Overkill Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Killis, hur gick det till när du började första året på universitetet? Med upprop och välkomst och tllställningar mm mfl osv etc. Tisdag och onsdag skulle man till institutionen för registrering hos studierektorn, tisdag för dom med efternamn typ A-J eller vad det blir och så andra halvan på onsdagen. Sen på fredagen drog insparken igång och höll på en vecka och så måndagen efter den var slut började första kursen. Så var inget upprop eller så.
debatt Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 helt seriöst skulle jag inte bli förvånad om det fanns folk som slängde i lite köttfärs och tacokrydda [falafelarna]. De flesta jag känner tycker det är ofattbart att man kan betala för låtsasköttbullar. Dock inte jag.
debatt Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Killis, hur gick det till när du började första året på universitetet? Med upprop och välkomst och tllställningar mm mfl osv etc. Penallismen, menar du?
debatt Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Hur många i er bekantskapskrets och släkt skulle säga: Finns det ingen RIKTIG mat? om de såg ett stort bord fullt med bara vegetariska rätter? 98% i mitt fall.
Dingbats Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Tisdag och onsdag skulle man till institutionen för registrering hos studierektorn, tisdag för dom med efternamn typ A-J eller vad det blir och så andra halvan på onsdagen. Sen på fredagen drog insparken igång och höll på en vecka och så måndagen efter den var slut började första kursen. Så var inget upprop eller så. Jaha. Då hade ni mycket mer drag. Vi har upprop på torsdag, välkomstdag på onsdag nästa vecka och sen har jag inte fått reda på nåt mer. Men det blir väl annorlunda när typ alla är ditflyttade. Hmm, blir fan svårare för mig att ta mig in då ju. Skulle kännas hur jävla cp som helst att dra på nån jävla studentpub när jag hatar sånt.
debatt Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Jaha. Då hade ni mycket mer drag. Vi har upprop på torsdag, välkomstdag på onsdag nästa vecka och sen har jag inte fått reda på nåt mer. Men det blir väl annorlunda när typ alla är ditflyttade. Hmm, blir fan svårare för mig att ta mig in då ju. Skulle kännas hur jävla cp som helst att dra på nån jävla studentpub när jag hatar sånt. Skit i alltihop bara.
Neosus Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Hur många i er bekantskapskrets och släkt skulle säga: Finns det ingen RIKTIG mat? om de såg ett stort bord fullt med bara vegetariska rätter? 98% i mitt fall. Samma här
debatt Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Fan vad de ropade i Fångarna på Fortet! Varför gör de det? Hörselskador? Programledarna alltså.
Dingbats Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Fan vad de ropade i Fångarna på Fortet! Varför gör de det? Hörselskador? Programledarna alltså. DET BLIR ROLIGARE ATT SE PÅ DÅ
debatt Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 (redigerat) DET BLIR ROLIGARE ATT SE PÅ DÅ Nej, tvärtom. Man stänger ju bara av då. Likadant med sån där reklam med den där gubben som tycks göra 50% av all intalad reklam. T.ex. inför kommande filmer. För helvete. Redigerat 24 augusti 2010 av debatt
debatt Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Nu diskar diskmaskinen. Kommer hålla på alldes för länge oxå. Är trött.
Dingbats Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 (redigerat) Nej, tvärtom. Man stänger ju bara av då. Likadant med sån där reklam med den där gubben som tycks göra 50% av all intalad reklam. T.ex. inför kommande filmer. För helvete. Apropå reklam. På min fascistbio ska det inte visas någon reklam alls. Godis och popcorn och annat otugg ska inte tillåtas. Nödutgångslampan ska inte lysa under pågående film, och ventilationen ska vara helt ljudlös. Biografen ligger tvåhundra meter under jord. Det sitter inspektörer i salongen under filmen som noterar vilka som begår överträdelser mot de oerhört stränga ordningsreglerna, varpå dessa bannlyses med omedelbar verkan efter filmens slut. Sådeså! Redigerat 24 augusti 2010 av Dingbats
slejnard Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Chips: http://sv.wikipedia.org/wiki/Chips_%28musikgrupp%29
debatt Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Apropå reklam. På min fascistbio ska det inte visas någon reklam alls. Godis och popcorn och annat otugg ska inte tillåtas. Nödutgångslampan ska inte lysa under pågående film, och ventilationen ska vara helt ljudlös. Biografen ligger tvåhundra meter under jord. Det sitter inspektörer i salongen under filmen som noterar vilka som begår överträdelser mot de oerhört stränga ordningsreglerna, varpå dessa bannlyses med omedelbar verkan efter filmens slut. Sådeså! På min bio ska det inte visas någon film. 😛😄
Dingbats Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 På min bio ska det inte visas någon film. 😛😄 Vad ska visas då? Jag tycker för övrigt jag borde få åtminstone ett omnämnande vid nobelprisutdelningen för mitt innovativa "otugg" i inlägget ovan.
slejnard Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Häng med de andra på studentpuben Dingbats. Du kanske får roligare än du tror nu innan och är det tråkigt så kan du alltid säga: Vad var det jag sa.
Dingbats Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Häng med de andra på studentpuben Dingbats. Du kanske får roligare än du tror nu innan och är det tråkigt så kan du alltid säga: Vad var det jag sa. Till vem? Inte till dem iaf för då framstår jag som asdryg. Jaja, får se vad som händer. Usch.
debatt Postat 24 augusti 2010 Postat 24 augusti 2010 Chips: http://sv.wikipedia.org/wiki/Chips_%28musikgrupp%29 Tack! Haha. De gjorde 2 skivor bara, "Chips" och "Having a party". Ändå släppte de en samling efter det som hette "20 bästa låtarna". Undrar om NÅGON av låtarna på de två skivorna INTE var med på samlingen... Såg en reklam med Lasse Holm härförleden ett par gånger på tv faktiskt... Ganska otäckt. 😏
Recommended Posts