Memphis Postat 15 augusti 2010 Postat 15 augusti 2010 Elektrisk flugsmälla is the shit! ☺️ Det var väl säkert en sån han slog sönder. 😛
Pazo Postat 15 augusti 2010 Postat 15 augusti 2010 Det var väl säkert en sån han slog sönder. 😛 Slog inte sönder något alls! Höll på å leka lite med den i handen, så råka jag böjja den lite mot benet å bläf så sprack den! En helt vanlig flugsmälla i plast btw, inga hitghtechgrejer här inte!
Pazo Postat 15 augusti 2010 Postat 15 augusti 2010 Ha! Fan va läckert! Dödade flugan med bara skaftet av flugsmällan! 😄 Nästan lika coolt som när jag dödade en geting med en kniv för några dagar sen 😄
Pazo Postat 15 augusti 2010 Postat 15 augusti 2010 Ja la en låt till dig i droppen memphan! "i was drunk" heteren 😄
Memphis Postat 15 augusti 2010 Postat 15 augusti 2010 Ja la en låt till dig i droppen memphan! "i was drunk" heteren 😄 Ser det ut som jag bryr mig? 😄 😆 Nämen ska kolla. ☺️
debatt Postat 15 augusti 2010 Postat 15 augusti 2010 Såg en riktigt rörande film igår. The Boy in the Striped Pyjamas. Handlade om en familj under andra världskriget där pappan var soldat som hade hand om koncentrationsläger, familjen bor bredvid och soldatens son smyger dit och träffar en pojke som han blir vän med. Slutet var inte att leka med. 😑 Jag såg en riktigt rörande film igår också, Hostel II. Men den var rörande på ett annan sätt. Den handlade om rika människor som inte visste vad de skulle göra med alla sina pengar. Så ett företag ordnade auktioner gällande unga tjejer som den som gav högsta budet på fick ta livet av, i källarplanet på ett slovakiskt hotell. Scenen där den framställt töntigare tjejen fick halsen avskuren hängande och den medelålders kvinnan i badkaret därunder smorde in sig med hennes blod var väldigt realistisk. Så realistisk att ingen vet var hon tog vägen sedan som skådespelerska och det finns de som menar att hon som kallar sig vid hennes namn och dök upp två år senare på teaterscenen är en helt annan person... Ännu vidrigare var nog ändå när nakenmodellens "farsa" gick fram i skogen och sköt en liten pojke på fem år i huvet efter det att hans "kompisar" knuffat fram honom ur ledet som offer helt plötsligt. Äcklande, utan att de visade blod. Jag ger inte mycket för filmer som bygger på effekter. Handlingen är mycket viktigare. //:debatt
Memphis Postat 15 augusti 2010 Postat 15 augusti 2010 Droppen cpar lite så du får en youtube istället 😑 Ja, märkte att det inte funkade, den låg på 0Byte hela tiden. Men fet låt! 😄 Påminde mycket om Americano bara.
debatt Postat 15 augusti 2010 Postat 15 augusti 2010 Att inte rösta är som en halv röst på SD. SD e d SocialDemokraterna? 😕
debatt Postat 15 augusti 2010 Postat 15 augusti 2010 Nej Ok. Jag tror det finns en hel del som tror det.
Pazo Postat 15 augusti 2010 Postat 15 augusti 2010 Ok. Jag tror det finns en hel del som tror det. Nja Sossarna brukan man väl bara skriva "S" OM
debatt Postat 15 augusti 2010 Postat 15 augusti 2010 Nja Sossarna brukan man väl bara skriva "S" OM Nä. SAP i så fall. S är väl Syndikalisterna? Och så heter det VPK. 😮😆
Fidden Postat 15 augusti 2010 Postat 15 augusti 2010 Jag har aldrig medvetet dödat ett djur. 🙂 hehe, en på jobbet berättade att grannbarnen utbrustit "Nu går vi och hittar ett djur... OCH DÖDAR DET!", varefter de glatt sprang ut i skogen, plockade upp pinnar och andra tillhyggen och letade efter djur xD
Fidden Postat 15 augusti 2010 Postat 15 augusti 2010 Nä. SAP i så fall. S är väl Syndikalisterna? Och så heter det VPK. 😮😆 haha, KDS!
Fidden Postat 15 augusti 2010 Postat 15 augusti 2010 fan den där wii-musikprylen fick mig att vilja skaffa tv igen, så jag kan spela wii 😏
debatt Postat 15 augusti 2010 Postat 15 augusti 2010 haha, KDS! Javisst. 😄 Och Högerpartiet! Det var en kärring som förrförra valet gick runt och frågade var valsedlarna till Högerpartiet låg, hon hittade inte dem. 🤪
Pazo Postat 15 augusti 2010 Postat 15 augusti 2010 Fejk? Källa? Vadå fejk? Hon har ju tagit bilder halvnaken många gånger förr?
Recommended Posts