debatt Postat 14 augusti 2010 Postat 14 augusti 2010 För att se ViaSat Extra 1 och 2 måste man ha wokpanna på taket. Verkar inte gå att beställa de matcherna On Demand heller. De e taatigt.
Overkill Postat 14 augusti 2010 Postat 14 augusti 2010 hur blev det med yxprylen förresten? Köpte deo, men inte axe.
Overkill Postat 14 augusti 2010 Postat 14 augusti 2010 axe suger ju ändå. så hugger den istället ;PpPpPppppPpp
Fidden Postat 14 augusti 2010 Postat 14 augusti 2010 men vafan, nu har jag haft uppe min presentation på happy pancake i över en vecka, och det är fortfarande bara samma tjej som varit inne. hon har flörtat två gånger, men jag vill ju knulla med nån snygg 😠
Overkill Postat 14 augusti 2010 Postat 14 augusti 2010 men vafan, nu har jag haft uppe min presentation på happy pancake i över en vecka, och det är fortfarande bara samma tjej som varit inne. hon har flörtat två gånger, men jag vill ju knulla med nån snygg 😠 happy pancake xD seriöst namn.
Fidden Postat 14 augusti 2010 Postat 14 augusti 2010 jag får kanske lägga till den informationen på presentationen, så går det nog bättre sen ☺️
Overkill Postat 14 augusti 2010 Postat 14 augusti 2010 En kompis är tydligen valombudsman för Luf i Uppsala och han undrade om jag var sugen på att engagera mig i valrörelsen lite. Jag sa ja 😱
Overkill Postat 14 augusti 2010 Postat 14 augusti 2010 Känns som om det finns tre seriösa ungdomsförbund i Sverige: LUF, Grön ungdom och SSU. Muf bara super (och gör heeeeeemska låtar), Ung vänster finns på 1 maj och KD och centerns ungdomsförbund existerar nog bara i en fantasivärld.
Neosus Postat 14 augusti 2010 Postat 14 augusti 2010 men vafan, nu har jag haft uppe min presentation på happy pancake i över en vecka, och det är fortfarande bara samma tjej som varit inne. hon har flörtat två gånger, men jag vill ju knulla med nån snygg 😠 Vad heter du där? 😱
Fidden Postat 14 augusti 2010 Postat 14 augusti 2010 Vad heter du där? 😱 äsch, det kan inte vara så svårt att hitta mig, och om det är det så kanske det är lika bra xD
Recommended Posts