Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

För att se ViaSat Extra 1 och 2 måste man ha wokpanna på taket.

Verkar inte gå att beställa de matcherna On Demand heller.

De e taatigt.

Postat

men vafan, nu har jag haft uppe min presentation på happy pancake i över en vecka, och det är fortfarande bara samma tjej som varit inne. hon har flörtat två gånger, men jag vill ju knulla med nån snygg 😠

Postat

men vafan, nu har jag haft uppe min presentation på happy pancake i över en vecka, och det är fortfarande bara samma tjej som varit inne. hon har flörtat två gånger, men jag vill ju knulla med nån snygg 😠

happy pancake xD seriöst namn.

Postat

Känns som om det finns tre seriösa ungdomsförbund i Sverige: LUF, Grön ungdom och SSU. Muf bara super (och gör heeeeeemska låtar), Ung vänster finns på 1 maj och KD och centerns ungdomsförbund existerar nog bara i en fantasivärld.

Postat

Vad heter du där? 😱

Postat

Vad heter du där? 😱

äsch, det kan inte vara så svårt att hitta mig, och om det är det så kanske det är lika bra xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.