Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag drömde jag var hemma hos Harry Brandelius med en hel skolklass och han var 70 år. Sen glömde jag kvar min väska där. Han var jättetjock och lite burdus.

Postat

Mycket pengar bara och sen vet jag inte hur mycket jag kommer använda den. Finns en del andra samplers på blocket för hälften av vad den här kostar, och sen framförallt så går det ju utmärkt att hålla på med samplingar och sånt i reason.

Postat

Hur fan fick jag 3500 skrobblade låtar med Bloc Party på min gamla profil? Då hade dom bara gett ut två skivor. Säg 20-25 låtar totalt på dom skivorna, det är 140-175 spelningar per låt. Sjukt.

Postat

En rolig grej dock, på min gamla profil så utgör de tio mest skrobblade banden 47% av det totala antalet skrobblingar. På min nuvarande är det 20%.

Postat

En rolig grej dock, på min gamla profil så utgör de tio mest skrobblade banden 47% av det totala antalet skrobblingar. På min nuvarande är det 20%.

Vart ser du den statistiken? För jag antar att du inte räknade för hand.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.