Fidden Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 lördagmorgon med melodikrysset och veckans första kopp kaffe. Ligger lite efter på vuxenpoäng-fronten, så jag tänkte det var dags att komma ifatt lite.
D Vibe Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 lack Jag köpte klarlack till ett projekt jag håller på med; tänkte ha borstat stål-looken på casen..
Pazo Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Jag gillar inte att man inte kan sitta på sina fötter obestämd tid utan de ska hålla på å somna å grejer 😏
Neosus Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Jag kan fiska gädda ...fast det har inget med saken att göra 😱
Pazo Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 hahaha. Fyfan va syrligt jag luktar från armhålan! 😄 Luktar fan som när man håller på å lagar köttfärs å lagt i asmkt lök å vitlök 😄
Overkill Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 hahaha. Fyfan va syrligt jag luktar från armhålan! 😄 Luktar fan som när man håller på å lagar köttfärs å lagt i asmkt lök å vitlök 😄 cp 😛
Linus Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 hahaha. Fyfan va syrligt jag luktar från armhålan! 😄 Tillagt i citatlistan.
SadamJR Postat 7 augusti 2010 Trådstartare Postat 7 augusti 2010 hahaha. Fyfan va syrligt jag luktar från armhålan! 😄 Luktar fan som när man håller på å lagar köttfärs å lagt i asmkt lök å vitlök 😄 Skriv en låt om det.
SadamJR Postat 7 augusti 2010 Trådstartare Postat 7 augusti 2010 Såg att en av mina gamla trådar har blivit sammanslagen med tiobästaalbumtråden. Var verkligen på hugget på den tiden.
Dingbats Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Tycker INTE om folk som inte tar bort hela folien på smörpaketen.
Dingbats Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 jag har svårt för nya bekantskaper. något gör att jag tycker de flesta jag träffar är idioter. återspeglar det ett fel hos mig eller har jag rätt? Helt riktigt. haj 5
Recommended Posts