debatt Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Fan va ja e sugen på att handla grejer 🤪 Det har jag gjort! Jag handlade toapapper förut!
Memphis Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 (redigerat) Okej, bland det galnaste jag gjort inom electrohouseväg. 😄 :D Your browser does not support the HTML5 audio tag 😱 Redigerat 5 augusti 2010 av Memphis
Micke H Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 LOL! Google har gett upp på Wave och överger all vidare programmering av tjänsten. 😛
Memphis Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 (redigerat) LOL! Google har gett upp på Wave och överger all vidare programmering av tjänsten. 😛 Japp, läste det förut. 😄 Du använder det väl? Du och endast du? 😛 Redigerat 5 augusti 2010 av Memphis
Micke H Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Jag hade en inbjudan innan det blev öppet för alla. Använde det två gånger med en polare, sket i det sen. 😛
Memphis Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Använde nån wave öht? 😛 Bara jag och din mamma. 😄
slejnard Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 http://www.themedguru.com/20091206/newsfeature/stare-boobs-longer-life-study-86131320.html Äntligen lite bra forskar(b)rön ☺️
slejnard Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Slojnörd... välj (om det nu finns nåt val) definitivt det heta spanet och bry dig inte om varmamackorkvinnan! Vad skulle du vara med varmamackorkvinnan för, om det inte fanns en het attraktion? Då kan du lika gärna vara ihop med en cykel eller en akvariefisk. Samtidigt... om du inte vet vilken, så kanske ingen av dem är rätt för dig. Sägs det, har jag hört. Men... jobba på det heta spanet!! Se sedan till att det utvecklas till en varmamackorkvinna, men MED hetta! 😄 //debatt Tack för visdomsorden debatt men med lite tillnyktrande å sömn så är jag kanske inte lika förälskad 😄 . Vi får se vad som händer...( om hon tar den i sina händer 😮 )Gillar att vara själv men...
Pico Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Tack för visdomsorden debatt men med lite tillnyktrande å sömn så är jag kanske inte lika förälskad 😄 [...] Det där har aldrig hänt förr! 😄
Memphis Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 På tal om väder så har vi haft sol hela dan. Vi med. Fast den var bakom molnen, så man såg den aldrig.
Pico Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 På tal om väder så har vi haft sol hela dan. I Umä me. Riktigt busväder igår dock. Knallade och bangade rejält när Oskar var ute och gick.
Overkill Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 I Umä me. Riktigt busväder igår dock. Knallade och bangade rejält när Oskar var ute och gick. Men fort som blixten gick det när han gick.
Overkill Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Vart är fidden! Jag kom ju på en till såndär grej i stil med dricka dricka ur urkopparkoppar och en enorm orm.
slejnard Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 I Umä me. Riktigt busväder igår dock. Knallade och bangade rejält när Oskar var ute och gick. Samma här, inga åskor dock. Satans osis att vi inte hade musikarret på boin idag istället. Visst sa jag att jag har grovspacklat hotell Plaza? Fyyyyyyy vad tungt å minns det än. /Målarn
Recommended Posts