Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

ujuj-tråden får ny inriktning

Hann tänka i de banorna jag med. 😄

Redigerat av Pico
Postat

Jag hatar att vara social. Det sätter en konstig press på mig så att jag knappt vet vad jag ska göra.. Det blir total blackout i hjärnan.

Det brukar gå bra med lite sprit i blodomloppet.

😑

Postat

Jag skulle köpa den mest ergonomiska musen idag. Jag provade allt somm finns och det slutade med att Microsoft, Logitech m.fl fick spö av en gamer-mus! 😳

Den hade dessutom skönt glid och pekaren rörde sig otroligt exakt - men jag trodde aldrig jag skulle köpa en gamermus...

The SteelSeries Ikari Laser mouse features programmable macros for RTS and MMO gamers and a high precision sensor suitable for FPS gamers.
Ehmm. Men...jag spelar ju inte spel. Och den har massa programmerbara knappar som ändå bara är för Windows... Hjälp?! 😱
Postat

Jag har slutat äta sötsaker.

Jag har sänkt mitt intag av sötsaker. Så långt kunde jag sträcka mig. 😊😆

Postat

Mäh! Gardinerna jag köpte var en halvmeter för långa. Så nu släpar de i backen.. 😛

Tyckte de flesta jag tittade på hade samma längd så antog att det var en standard, men ack så fel man kunde ha. :rolleyes:😆

Postat (redigerat)

Dom är alltid för långa så man måste alltid klippa dem

men liksom, då måste man ju sy om fliken längst ner där tyngdpinnen ska ligga i..? 😕 Det är panelgardiner..

Redigerat av Memphis
Postat

Mina gardiner köpte jag för jag trodde det var dom långa.... men så var dom för korta ;PPpppPPppPPpP

😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.