Memphis Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Hähä vad heter dom andra på facebook pazo? 😉 Vaddå, jag heter ju Memphis? Memphis Johansson.
Dingbats Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Skulle sänkt den där typ sawsynten som ligger i mitten och matar sextondelar, iaf i introt. Annars skön!
Memphis Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Skulle sänkt den där typ sawsynten som ligger i mitten och matar sextondelar, iaf i introt. Annars skön! Ah, nice! Tack ska du ha Dingis! 🙂 Det e bra me referenslyssning från andra håll.
Memphis Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 (redigerat) Nu e min cribb nystädad! Tänkte dra ut till Ikea och köpa gardiner och lite växter samt annat smått o gott. ☺️ Riktigt soft när man har bil igen. Bilen som Grahn hittade åt mig. 🥰 Redigerat 3 augusti 2010 av Memphis
Neosus Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Jag har nyss betalat in 4600:- till reperationer på bilen.. De e mindre kul! 😏 ...men nu funkar det bra igen och då är det mer kul! ☺️
Neosus Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Kan ni fatta alltså drygt 1900:- bara i arbetskostnader. De e ju för fasen inte klokt vad dom kan ta betalt. Bara drivknuten gick på 1300 och bromscylindern drygt 300 och + lite andra saker.. 🤪
Neosus Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 (redigerat) ...man skulle ha gjort det själv istället men ORKA xD Jag blir förbajjad bara jag tänker på´t! 😠 Edit: Det heter inte förnajjad... 😠 Redigerat 3 augusti 2010 av Neosus
drloop (oregistrerad) Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Ok, fasta telefonen sluta funka i söndags. Fick tillbaka den nu. Då har mitt bredband slutat funka. Jag ser ett klart samband. Telefoni hos Telia, bredband hos Glocalnet. Samma underleverantör som gör jobbet... Scanova, som i sin tur hyr in ett annat gäng för att göra jobben. Blir utan fast bredband i ca 5 dagar om jag har tur... Kanon!
Pazo Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Fyyyyfan vad spelningar de typ börjar droppa in 🤪 21:a ska jag lira lite på Taket. 28:e Ska jag lira i stockholm på Morfar Ginko 1:a Ska jag lira på teknologmottagningen 4:e ska jag lira på smålands 9:e Ska jag lira på min syrras klub! Sen ahr jag kanske på G en till spelning med emmanuel 😄 :D 😄 Det dåliga är väl kanske att man får värsta dryspel med spelningar sen 🤪
Recommended Posts