Neosus Postat 1 augusti 2010 Postat 1 augusti 2010 Råkade visst öppna en bud som jag hällde i ett glas fullt me isbitar. 😱 🥰 Hade inget annat hemma. 😄 Fasiken va gott! ☺️
Memphis Postat 1 augusti 2010 Postat 1 augusti 2010 Fasiken va gott! ☺️ Japp! ☺️ Du har ny avatar, fin! ☺️ Nu ska jag lira bilspel ffs!, herrå! 😄
debatt Postat 1 augusti 2010 Postat 1 augusti 2010 VA GÖ NI? Jag har precis sett en film m Sylvester Stallone och Sharon Stone där det smällde och exploderade hela tiden. Det handlade om att hon ville hämnas de tre män som mördade hennes föräldrar när hon var liten. Slutligen fick hon reda på att det var en äldre gubbe, någon av deras farsa som hade gett ordern så han sprängdes också. Sylvester hjälpte henne och bodde i en minerat hus. De flydde i slutet i en röd Ford Mustang cab. Betyg: 3,5-4 av 5. 🙂
debatt Postat 1 augusti 2010 Postat 1 augusti 2010 He da! Nu ska jag naana kudden. Det regnar utomhus och inte inomhus.
debatt Postat 1 augusti 2010 Postat 1 augusti 2010 Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzööööööööööööööööööööööööööööööööööööövvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa elää? 😮😊😐😆😎🙂😕
Neosus Postat 1 augusti 2010 Postat 1 augusti 2010 Nämen tusiken.. Klockan är nästan Fyra! 😱 God natt!
Memphis Postat 1 augusti 2010 Postat 1 augusti 2010 Var askul att lira NFS igen! 😄 Blir ju lite addicted.. 😊
Recommended Posts