debatt Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Imorgon ska jag göra något åt halvfärdiga manus och halvfärdiga låtar!! Tack för det Släjnord! He da! God natt ALLA! 😄
debatt Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Hittade följande förresten:Bytestider "Vid en resa inom en zon är bytestiden 90 minuter från det att du köpt din enkelbiljett. Vid resa mellan flera zoner är bytestiden 180 minuter. En resa som är påbörjad får alltid slutföras på aktuell tur, även om enkelbiljetten upphör att gälla under tiden." Jag ska sätta i system att gå på vagnar och bussar med endast några få sekunder tillgodo. De kan ju omöjligt veta när jag steg på.
slejnard Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Imorgon ska jag göra något åt halvfärdiga manus och halvfärdiga låtar!! Tack för det Släjnord! He da! God natt ALLA! 😄 😄 Hoppas få läsa/höra nåt av dig snart då! ☺️
slejnard Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Hittade följande förresten:Bytestider "Vid en resa inom en zon är bytestiden 90 minuter från det att du köpt din enkelbiljett. Vid resa mellan flera zoner är bytestiden 180 minuter. En resa som är påbörjad får alltid slutföras på aktuell tur, även om enkelbiljetten upphör att gälla under tiden." Jag ska sätta i system att gå på vagnar och bussar med endast några få sekunder tillgodo. De kan ju omöjligt veta när jag steg på. Jag sa ju det! du kan lita på mig! :
Neosus Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Du kan liiita pååÅÅÅÅÅÅ määÄÄÄÄÄÄÄJJJJJJ ...jag diggar om ni undrar 😄
Memphis Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 ...eller nä...skojar bara puh, trodde du var arg på mig.. 🙁😕
Memphis Postat 30 juli 2010 Postat 30 juli 2010 (redigerat) gött! Kan behöva lite värme denna svenska sommar 😄 Redigerat 30 juli 2010 av Memphis
slejnard Postat 30 juli 2010 Postat 30 juli 2010 Japp! Äter oftast mer på kvällen. Men ska gå ner lite innan vintern. tror jag har hittat dieten.
Recommended Posts