Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Fuck, så pepp och totalångest på samma gång. :gråt:

Varför? 😕

edit, Hej Pico! 😕

Redigerat av Memphis
Postat

En annan grej som är helt ur sin ordning är att Memphis är med i "vi som gillar öl"-gänget på facebook.

Postat

Varför? 😕

edit, Hej Pico! 😕

Hej!

För här har man suttit och nördat sig hela kvällen när man blev utbjuden och fick telenummer på fejjan. Totalmissat. xD

Postat

En annan grej som är helt ur sin ordning är att Memphis är med i "vi som gillar öl"-gänget på facebook.

åh du din!!!! xD

Postat

Fuck, så pepp och totalångest på samma gång. :gråt:

Mm, kände likadant när jag bestämde mig för att inte byta kanal när V: The Final Battle började.

Postat

men vafan, nu är det typ andra gången smhi ändrar väderprognosen från syndaflod till duggregn. JAG VILL HA SYNDAFLOOOOD!

Postat

men vafan, nu är det typ andra gången smhi ändrar väderprognosen från syndaflod till duggregn. JAG VILL HA SYNDAFLOOOOD!

Vadårå? Det är ju inte ett dugg synd.

*badom crash*

Postat

tänk så underbart om allt kunde börja om från noll liksom.

Vad skulle du gjort annorlunda då? 😕

Postat

Vad skulle du gjort annorlunda då? 😕

allt. varför göra allt likadant? då vet man ju redan hur det blir.

Postat

kan inte alla sluta deppa när jag också är deppig 🙁 vafan ska man plugga för det vill jag inte vill egentligen vara en loser som egentligen är bra som nån sen inser och så blir livet ok

Postat

Lampan lyser blå? Den brukar ju lysa grön?? 😮 :o

Kontrollen blinkar blå, en signal för det säkra

Kontrollen blinkar blå, då är allt som det ska

Om skenet är normalt finns inga skäl att tveka

Kontrollen blinkar blå, då är allt som det ska.

dessutom går det snabbare då.

• Gilla 1
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.