Overkill Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Hej! Jag har bara haft en fästing på mig en gång och då satt den på halsen. Min lillebror hade en under ögonlocket en gång, men annars får vi aldrig fästingar. Min morbror behöver dock bara kolla ut på trädgården för att få tio stycken på sig.
debatt Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Hej! Jag har bara haft en fästing på mig en gång och då satt den på halsen. Min lillebror hade en under ögonlocket en gång, men annars får vi aldrig fästingar. Min morbror behöver dock bara kolla ut på trädgården för att få tio stycken på sig. Den satt PÅ ÖGAT alltså?? 😮
Overkill Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Skickade in mixtapet jag gjorde häromdagen till en tävling, närmare bestämt den här: http://www.bonkue.com/ng/axe/
Neosus Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 (redigerat) Jag har aldrig haft nån 😑 ..en fästing alltså Redigerat 8 juli 2010 av Neosus
debatt Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Fattar inte hur en fästing kan hamna under ögonlocket, dvs. på ögongloben... så små är de väl ändå inte??
Pico Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Jag tror det var samma fästing, du glömde bara bort det mellan gångerna den råkade hamna i ditt blickfång. "ÅÅH en fästing" "Fest... ja det verkar ju coolt. det kanske man skulle gå på nån gång". "SHIT, kolla! en såndär fästing!" "Varbergs fästning, där har jag aldrig varit..." "WOW! När man talar om trollen, shit här sitter ju tamejfan en fästing!" xD
Neosus Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Radiotjänst i Kiruna AB Vad är det egentligen? Det är en finne i röven
Fidden Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Monostrip har fått assistans av emmon. Så jäääla bra. Your browser does not support the HTML5 audio tag Hörde för övrigt versionen som brorsan sjöng på, den var inte alls lika bra.
debatt Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Overkill, du skrev fel va?! Du måste ha menat att den fastnade på det undre ögonlocket!!
Memphis Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Jag tror det var samma fästing, du glömde bara bort det mellan gångerna den råkade hamna i ditt blickfång. "ÅÅH en fästing" "Fest... ja det verkar ju coolt. det kanske man skulle gå på nån gång". "SHIT, kolla! en såndär fästing!" "Varbergs fästning, där har jag aldrig varit..." "WOW! När man talar om trollen, shit här sitter ju tamejfan en fästing!" 😆
Memphis Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 (redigerat) Jag har fått några fästingar men var längesedan, nu e man ju stadsbo! xD Däremot får jag ofta enstaka finnar inuti öronsnibben! 🤪 edit, ja på tal om fästingar..eller nått? 😳 Redigerat 8 juli 2010 av Memphis
Memphis Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Klå det här då. Ett litet ställe på magen på mig kliar ganska ofta och har gjort det i över 5 år.. xD
SadamJR Postat 8 juli 2010 Trådstartare Postat 8 juli 2010 Tror jag ska strunta i att skriva det där brevet till Myndigheten idag. De får gå på datumstämpeln istället. Om det där brevet ens behövs nu. Tror jag ska skriva en novell istället. Den där om tunneln. Skulle vilja läsa någon av dina noveller.
Recommended Posts