Memphis Postat 5 juli 2010 Postat 5 juli 2010 Du kan ju börja med: 1. Stänga av datorn. 2. Gå till sängen. Testa det och säg sen ifall det gick bättre. 😄
Micke H Postat 6 juli 2010 Postat 6 juli 2010 Bidrar väl med nästa pianoprojekt jag tänkt lära mig. 🥰 Sjukt vacker låt! Tänkte spela upp den för min älskade sen. 🥰 http://www.youtube.com/watch?v=PSRj76Fy2Tk&feature=related
Linus Postat 6 juli 2010 Postat 6 juli 2010 Jaha, vad ska jag göra av den här röran då? 😕 Your browser does not support the HTML5 audio tag
Memphis Postat 6 juli 2010 Postat 6 juli 2010 Jaha, vad ska jag göra av den här röran då? 😕 Your browser does not support the HTML5 audio tag Fett Linus!
Memphis Postat 6 juli 2010 Postat 6 juli 2010 (redigerat) Bidrar väl med nästa pianoprojekt jag tänkt lära mig. 🥰 Sjukt vacker låt! Tänkte spela upp den för min älskade sen. 🥰 http://www.youtube.com/watch?v=PSRj76Fy2Tk&feature=related 🥰 FF Piano Collection. 🥰 Redigerat 6 juli 2010 av Memphis
Linus Postat 6 juli 2010 Postat 6 juli 2010 Ingen använder Bambuser??Provat några gånger, men vem skulle titta?
debatt Postat 6 juli 2010 Postat 6 juli 2010 Provat några gånger, men vem skulle titta? En del av dem som man meddelat/utannonserat det till, på exempelvis MySpace, Facebook, Twitter... Men jag har inte sett någon bra kvalitet på bild o ljud där. Kan ha att göra med Internethastighet, men kanske lika mycket kvaliteten på kameran...
debatt Postat 6 juli 2010 Postat 6 juli 2010 Jag ska äta nån sallad snart. SadamJr tittar på två avsnitt av Hem till gården snart.
Linus Postat 6 juli 2010 Postat 6 juli 2010 En del av dem som man meddelat/utannonserat det till, på exempelvis MySpace, Facebook, Twitter... Men jag har inte sett någon bra kvalitet på bild o ljud där. Kan ha att göra med Internethastighet, men kanske lika mycket kvaliteten på kameran... Mycket på Bambuser är filmat med mobilkamera så det beror nog på många faktorer. Kamerans kvalitet, gamla mobiltelefoner orkar inte koda video i bra kvalitet utan det blir både lågupplöst och blockigt, samt den låga överföringshastigheten från mobiltelefon över GSM eller 3G.
SadamJR Postat 6 juli 2010 Trådstartare Postat 6 juli 2010 Jag ska äta nån sallad snart. SadamJr tittar på två avsnitt av Hem till gården snart. Har bara kommit till reklampausen i det första än så länge.
Recommended Posts