Dingbats Postat 16 juni 2010 Postat 16 juni 2010 noise noise oinseonseoinsoenise oins eoinse onise n nosie
Dingbats Postat 16 juni 2010 Postat 16 juni 2010 Funderar lite smått på att delvis överge mina ideal och installera Flash. Bara för att Bandcamp kräver det... Om det ens funkar, för det är så mycket strul med allt.
Memphis Postat 16 juni 2010 Postat 16 juni 2010 Igår missade jag hela Portugal-Elfenbenskusten. Jag var inte här då. Hörde du det Memph!!? 🙂 Va stolt jag blir debatt. 🥰
Memphis Postat 16 juni 2010 Postat 16 juni 2010 Själv svarar jag inte i telefon längre. Öppnar inte dörren när det ringer på heller. Tycker att det räcker med längsta. 🥰🙂
Memphis Postat 16 juni 2010 Postat 16 juni 2010 Haft Lollo på besök, spelade musik, lagade mat, tog promenad. Sjukt soft me tjejkompisar ändå. Men nu är jag här igen.
Memphis Postat 16 juni 2010 Postat 16 juni 2010 Jag hade köpt stora bakpotatisar men ville göra klyftpotatis, men hon var osäker på om man kunde göra så. Så jag frågade helt enkelt 118100.. xD "Hej! Det går alldeles utmärkt att göra klyftpotatis av bakpotatis! Ha en fortsatt trevlig dag!" 🥰
SadamJR Postat 16 juni 2010 Trådstartare Postat 16 juni 2010 Enligt alla experter på tv så skulle ju chile vara helt överlägset 🥰 Jo, men kolla oddsen inför matchen.
Memphis Postat 16 juni 2010 Postat 16 juni 2010 Jo, men kolla oddsen inför matchen. Nej Pazo, gör inte det. Det blir ungefär som en kompis till mig som ibland går all-in på poker utan att ha kollat på korten innan... 🥰🙂
Fidden Postat 16 juni 2010 Postat 16 juni 2010 Nu har alla lagen spelat en match. Debatt tycker att frankrike imponerat mest, men då måste han ha missat tyskland. Frankrike var inte mycket att hänga i neosusen. Fast å andra (zenedine) sidan, det är väl först när lagen möter kvalificerat motstånd som man får se vad de går för.
debatt Postat 16 juni 2010 Postat 16 juni 2010 Enligt alla "experter" skulle honduras va det bättre laget. Jag gick på det där. Det är väl inte möjligt! Chile kom endast en poäng efter Brasilien i det Sydamerikanska kvalet till VM och före Argentina. Honduras vet jag inte vilka de fick kvalspela mot. Det var väl några mindre nationer. Öht är urvalet till VM något skevt. Det finns områden på jord som inte borde få tilldelat så många lag. Istället borde Europa få med fler lag eftersom det finns så många bra fotbollsnationer här.
debatt Postat 16 juni 2010 Postat 16 juni 2010 Själv svarar jag inte i telefon längre. Öppnar inte dörren när det ringer på heller. Tycker att det räcker med längsta. Jag har slutat med telefon för ett tag sedan, men det är så lång uppsägningstid att den inte slutar fungera förrän i slutet av nästa månad. Kommer inte ihåg när det ringde på min dörr senast. Mobilen har jag till sms. Mail skickar jag, fler än jag får per dag inkl reklam, men tänker fortsätta att skriva alltfler vanliga postala brev.
debatt Postat 16 juni 2010 Postat 16 juni 2010 Nu ska jag vaccinera mig mot fästingar. 300 spänn hej då. Hur stor är risken att du drabbas av dem?
debatt Postat 16 juni 2010 Postat 16 juni 2010 Sydafrika-Nya Zeeland i final? Vad är oddset på det? VM-s två sämst rankade lag om jag fattat rätt.
SadamJR Postat 16 juni 2010 Trådstartare Postat 16 juni 2010 Det är väl inte möjligt! Chile kom endast en poäng efter Brasilien i det Sydamerikanska kvalet till VM och före Argentina.Honduras vet jag inte vilka de fick kvalspela mot. Det var väl några mindre nationer. Öht är urvalet till VM något skevt. Det finns områden på jord som inte borde få tilldelat så många lag. Istället borde Europa få med fler lag eftersom det finns så många bra fotbollsnationer här. Pinsamt det här. Har blandat ihop begreppen fullständigt. Har faktiskt spelat på chile ser jag nu. Satt en hel match och höll på fel lag. Tänk så det kan bli. Ok, då lever min trippel. Nu gäller det bara att uruguay vinner mot sydafrika.
debatt Postat 16 juni 2010 Postat 16 juni 2010 Pinsamt det här. Har blandat ihop begreppen fullständigt. Har faktiskt spelat på chile ser jag nu. Satt en hel match och höll på fel lag. Tänk så det kan bli. Ok, då lever min trippel. Nu gäller det bara att uruguay vinner mot sydafrika. Roligt! Mer pinsamt vore ju om du hållit på Honduras. Skönt också att du inte spelade på Spanien-matchen.
Recommended Posts