Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Hur är det nördigt?

Sjukt lätt?

Klockor t.ex. Han i din klass som hade massa svindyra klockor på display å bara OOOOOH KLOCKOR... de är väl sjukt nördigt.

Musikprylar kan ju också vara sjukt nördigt. Hur många känner du som har vintage trummaskiner å tycker dom är sjuukt snygga å låter så jälla nice? Eller massa midikontroller med grejer å lampor överallt som man tycker är sjukt snygga också?

Postat
Hittade en sida där man kunde ladda hem dom inbyggda rytmerna. Det låter för jävligt.

Steve Miller. Där har du en som kunde lira Casio.

Postat

Ja, tyckte oxå det! Bagen e rätt fräsh ändå och en av klubborna köpte han för 3papp för typ 10 år sedan, grymt! 🙂

Ska skejta bort te fotbollsplanerna och testa lite, herrå igen. 🙂

Postat
Sjukt lätt?

Klockor t.ex. Han i din klass som hade massa svindyra klockor på display å bara OOOOOH KLOCKOR... de är väl sjukt nördigt.

Musikprylar kan ju också vara sjukt nördigt. Hur många känner du som har vintage trummaskiner å tycker dom är sjuukt snygga å låter så jälla nice? Eller massa midikontroller med grejer å lampor överallt som man tycker är sjukt snygga också?

Ja men jag tycker inte det är nördigt att ha ett intresse eller en hobby. Egentligen tycker jag det ska vara mer intellektuellt och/eller vetenskapligt anknutet. Alltså att jag håller på med fantasy football gör mig inte till en nörd bara för att jag gör det eftersom jag gör det för det är kul. Precis som att din fåfänga eller ditt musikintresse inte gör dig till en nörd. Nu kan ju såklart riktiga nördar göra saker också för att det är kul, men det är sån extrem inflation i begreppet nörd att folk kallar sig själva eller andra nördar så fort dom har ett lite större intresse eller gör någon aktivitet lite mycket.

Postat

Är inte en nörd en person som är överdrivet entusiastiskt inriktad på en enda sak, företrädelsevis något som dom flesta inte bryr sej ett dugg om?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.