Gote Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Det är tiderna som fel. Tiderna var bättre förr.
Micke H Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Det är för övrigt min flickväns hatord. Hon blir avtänd av det. 😆 Bästa sättet att reta henne på är att säga "Äääääälskling, jag är erekterad. Låt oss skapa babyjuice!" 😄
debatt Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Det är för övrigt min flickväns hatord. Hon blir avtänd av det. 😆 Bästa sättet att reta henne på är att säga "Äääääälskling, jag är erekterad. Låt oss skapa babyjuice!" 😄 Erigerad
Gote Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Ja, det är kanske därför hon hatar det, för att det är fel? Jag menar, erigerad är ju aldrig fel...
Dingbats Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 (redigerat) Nu ska vi se hur olika länder ser på konst. Första Google-träffen på svenska "konst": Engelska "art": Tyska "Kunst": Spanska "arte": Polska "sztuka": Finska "taide": Turkiska "sanat": Japanska "芸術": Kinesiska "艺术" ger en varning om att sidan är farlig. Redigerat 7 september 2010 av Dingbats
slejnard Postat 7 september 2010 Postat 7 september 2010 Sverige å Polen är bäst på konst...å litte Finland...å sååååå.. MASSA KAFFE PÅ DET! 🥰
Recommended Posts