Dingbats Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 men chilla. Vi behöver inte göra så stor grej av det, bara träffas och hänga och tjöta lite. ☺️ Jag vill inte tjöta, det låter alldeles för hurtigt. iih
Pazo Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Fan va memphan inte svara på msn! Vilket iof nog är bra för jag ska kolla på funny people nu! 😄
Memphis Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Jag vill inte tjöta, det låter alldeles för hurtigt. iih hopp, va vill du göra då?
Memphis Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Fan va memphan inte svara på msn! Vilket iof nog är bra för jag ska kolla på funny people nu! 😄 Vaddå, var ju jag som skrev sist ffs! 😄 Det var du som dog.
Dingbats Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 hopp, va vill du göra då? Möjligtvis prata. Helst gå och dra nåt gammalt över mig.
Memphis Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 (redigerat) Country roads, take me home, to a place, I belong, west Virgina, mountain mama, take me home. Älskar den låten. 🥰 Redigerat 4 augusti 2010 av Memphis
slejnard Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Slej också för den delen! 😛 Jag är sällan tyst förutom när jag är bakis...
Neosus Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Country roads, take me home, to a place, I belong, west Virgina, mountin mama, take me home. Älskar den låten. 🥰 Kan du sjunga den? Jag får dra med mig en gitarr då så kan vi jamma 😆
Memphis Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Möjligtvis prata. Helst gå och dra nåt gammalt över mig. Jasså det är uttrycket tjöta du inte gillar. 😛 Men jag kan tänka mig att sträcka mig såpass så att jag även kan prata lite med, för din skull. ☺️
Memphis Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Kan du sjunga den? Jag får dra med mig en gitarr då så kan vi jamma 😆 Japp! Jag tar oxå me guran så lirar vi tillsammans! 😄
Pazo Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Vaddå, var ju jag som skrev sist ffs! 😄 Det var du som dog. Här bota skrev jag sisst! Fast de cpade nog iom att jag började vpn:a så iof ja ehm kanske bajs runka sött!
Neosus Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Japp! Jag tar oxå me guran så lirar vi tillsammans! 😄 Fasiken va kul! 😄
Dingbats Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Jasså det är uttrycket tjöta du inte gillar. 😛 Men jag kan tänka mig att sträcka mig såpass så att jag även kan prata lite med, för din skull. ☺️ Det är livsstilen tjöta jag inte gillar...
Dingbats Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 SSRI kan användas för social fobi. lookit Tror mer på tibetansk metod.
Memphis Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Här bota skrev jag sisst! Fast de cpade nog iom att jag började vpn:a så iof ja ehm kanske bajs runka sött! Asså, va skrev du då? 🤪
Memphis Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Det är livsstilen tjöta jag inte gillar... Mäh, sluta vara sådär sarkastiskt ironiskt dryg hela tiden. 😛
slejnard Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Kan du sjunga den? Jag får dra med mig en gitarr då så kan vi jamma 😆 Japp! Den går ofta hem ( även om du inte frågade mig) ☺️
Memphis Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Japp! Den går ofta hem ( även om du inte frågade mig) ☺️ Du har kört den live både en och två gånger förmodar jag. ☺️
Neosus Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Japp! Den går ofta hem ( även om du inte frågade mig) ☺️ Standard trubb-låt 😄
Dingbats Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 KBT då. varför ska man behandla allting. kan man inte bara skärpa sig istället och bete sig som folk.
Memphis Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 varför ska man behandla allting. kan man inte bara skärpa sig istället och bete sig som folk. mycket klockt sagt dinkis!
SadamJR Postat 4 augusti 2010 Trådstartare Postat 4 augusti 2010 Jasså okej, men då kan Linus plocka upp honom från Kalmar. Lite omväg men Saddam kan bjuda honom på lite Ben & Jerry´s så blir han glad. ☺️ Jag har slutat med sprit. Blir mycket billigare att sniffa lim.
Recommended Posts