Dick40 (oregistrerad) Postat 16 april 2010 Postat 16 april 2010 Jag har haft problem med att min keyboard inte känns igen och att USB sammanfattningen e fel osv. Vad kan det bero på och hur kan man fixa den? datorn e helt ny, är det själva keyboarden som det e fel på? gammal? saknas iafl drivrutiner eller nåt! tacksam för hjälp
Peter Roos Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Drivrutinerna ska vara inbyggda, plug-and-play. Jag hade själv lite strul med JJ Labs och MacBook, fick koppla in och ur den ett antal gånger innan datorn fattade att den fanns. Mvh/
Dick40 (oregistrerad) Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 tja! har testat det ett flertal ggr, att koppla in och koppla ur den så den hittar till slut men icke sa nicke på den.. Denna JJ Labs e av den äldre modellen, ja menar den funkar perfekt hos den tidigare ägaren och det känns som om denna jj labs e "för gammal" för windows 7? Det står att den behöver felsökas osv. Jag undrar om man kan köpa till något till den eftersom den drivs ju bara av usb liksom. Man får ju inte med en skiva till jj labs midi key.b ellerhur? mvh dickan
Dick40 (oregistrerad) Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 Vad heter modellen? den heter JJ Labs Sweden och det står exakt såhär under den: USB MIDI KEYBOARD CONTROLLER sen så ere serie nr THC-7013933. Tråkigt att det inte ska funka.. måste få det funka d här! den e helvit och har pitch och modulation vid sidan om "tangenterna". MVH
Peter Roos Postat 19 april 2010 Postat 19 april 2010 (redigerat) den heter JJ Labs Sweden och det står exakt såhär under den: USB MIDI KEYBOARD CONTROLLER sen så ere serie nr THC-7013933. Tråkigt att det inte ska funka..måste få det funka d här! den e helvit och har pitch och modulation vid sidan om "tangenterna". MVH Om man har den exakta modellbeteckningen (dom har ju en jäkla massa olika modeller), kan man gå in på JJLabs.se och kolla. Sidan låg nere just nu, men. (Själv har jag en som heter KS-25A USB). Mvh/ Ps: är det denna? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=327013: Redigerat 19 april 2010 av Sleap
Dick40 (oregistrerad) Postat 19 april 2010 Postat 19 april 2010 Om man har den exakta modellbeteckningen (dom har ju en jäkla massa olika modeller),kan man gå in på JJLabs.se och kolla. Sidan låg nere just nu, men. (Själv har jag en som heter KS-25A USB). Mvh/ Ps: är det denna? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=327013: Tack så mycket för hjälpen, ska kolla in det! mvh
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.