Overkill Postat 12 april 2010 Postat 12 april 2010 http://www.facebook.com/group.php?gid=8579158354&ref=ts
Micke H Postat 12 april 2010 Postat 12 april 2010 Vers 1: I know that the time is coming All the words lose their meaning Please show me something that isn’t from my mind No moon, just a pale reflection I can still taste the fear I dropped the bomb on my conscience when I just tried to unwind För-refräng: Playing the role of martyr Feeding from the loss Seeking life with a dagger Just to get a message across Refräng: Empathy can't reach through Unable to see into Losing all I fought for Dare not to explore Black mirror
Overkill Postat 12 april 2010 Postat 12 april 2010 Obama förstörde kortspelet "Neger & President." xD
Pazo Postat 12 april 2010 Postat 12 april 2010 Kom du på det skämtet redan nu? Snacka om hög latency om nåt
Pazo Postat 12 april 2010 Postat 12 april 2010 Kolla va några fittor har börjat sprida som fejjanstatusar nu. Bl.a En "kompis" till mig. Vi har barn som går till sängs utan att äta ..... Äldre som går utan nödvändiga läkemedel ..... Psykiskt sjuka utan behandling ..... Trupper utan ordentlig utrustning ..... Men vi donerar miljoner till andra länder utan att hjälpa våra egna först ...... 99% av er kommer inte att ha modet att kopiera och återanvända texten denna .!!!!!! HAR DU ????
Overkill Postat 12 april 2010 Postat 12 april 2010 Kom du på det skämtet redan nu?Snacka om hög latency om nåt vadå redan nu? är ju ett stående picoskämt xD
Overkill Postat 12 april 2010 Postat 12 april 2010 Kolla va några fittor har börjat sprida som fejjanstatusar nu. Bl.a En "kompis" till mig. Vi har barn som går till sängs utan att äta ..... Äldre som går utan nödvändiga läkemedel ..... Psykiskt sjuka utan behandling ..... Trupper utan ordentlig utrustning ..... Men vi donerar miljoner till andra länder utan att hjälpa våra egna först ...... 99% av er kommer inte att ha modet att kopiera och återanvända texten denna .!!!!!! HAR DU ???? för med kedjebrev räddar man världen
Dingbats Postat 12 april 2010 Postat 12 april 2010 vadå redan nu? är ju ett stående picoskämt xD Den enda som har stående pick här är du.
Gote Postat 12 april 2010 Postat 12 april 2010 Kolla va några fittor har börjat sprida som fejjanstatusar nu. Bl.a En "kompis" till mig. Vi har barn som går till sängs utan att äta ..... Äldre som går utan nödvändiga läkemedel ..... Psykiskt sjuka utan behandling ..... Trupper utan ordentlig utrustning ..... Men vi donerar miljoner till andra länder utan att hjälpa våra egna först ...... 99% av er kommer inte att ha modet att kopiera och återanvända texten denna .!!!!!! HAR DU ???? Idioter... 😛
Gote Postat 12 april 2010 Postat 12 april 2010 Så djävla enkel världen blir när man har någon annan att skylla på...
Micke H Postat 12 april 2010 Postat 12 april 2010 Så djävla enkel världen blir när man har någon annan att skylla på... Ja, och det är DITT fel! 😛
Neosus Postat 12 april 2010 Postat 12 april 2010 Jag sitter här med bar överkropp och steker pytt ...eller jag sitter inte och steker pytt här men i "köket" ...eller alltså jag sitter inte i köket. SITTER JU HÄR!!!!!!!!!!! 😛 :P
Overkill Postat 12 april 2010 Postat 12 april 2010 Nu ska jag äta lunch! Har läst två kapitel med, så när jag ätit ska jag nog mixa lite. 😛
Recommended Posts