Overkill Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 men ååh reggade mig på flashback för att svara på en fråga men så står det att mitt konto inte är aktiverat fast jag har gjort det.
Overkill Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Orka att det är frågor om Led Zeppelin i testet som de som ansökte till diplomatprogrammet förra året fick göra 😄
Dingbats Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 En ambitiös studieplan är att jag väljer nationalekonomi som inriktning och att jag första terminen även läser Tillämpad statistik (15 hp) på halvfart. När jag sedan är klar med min kandidat söker jag master i nationalekonomi och termin 3 när man är fri att göra lite valfritt tar jag företagsekonomi. Nationalekonomi är faktiskt kul och tror det är mer något jag kan tänka mig att jobba med än statskunskap (framförallt eftersom det är mycket svårare med jobb om man är statsvetare). Företagsekonomi och statistik är kanske inte jättekul, men det lär vara bra meriter. SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag såg just Supersugen.
slejnard Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Vaddå, åt du enbart chili till middag? Manligt!!! 🙂 Chili con carne= med bönor å kanske gjord på köttfärs. Denna var på klassiskt sydstatsvis med bacon högrev öl å coca cola bla. + en massa annat gött. sallad gräddfil tacochips guacemole till. gött vare! 😄
Dingbats Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Jag återupplevde gamla tider ikväll! Såg på Supersugen med Rhubarb, drack Champis och åt två påsar popcorn! Precis som för nästan exakt två år sen. Fast då fanns inte Rhubarb som band, vi hade hälsokväll och åt bara frukt och drack nån äcklig saft, vi bodde i radhus i Gustavsberg, föräldrarna var inte hemma och det var inga reklampauser i filmen, men bortsett från det!
Memphis Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Chili con carne= med bönor å kanske gjord på köttfärs.Denna var på klassiskt sydstatsvis med bacon högrev öl å coca cola bla. + en massa annat gött. sallad gräddfil tacochips guacemole till. gött vare! 😆 Mäh! Säg Chili con carne då! Så snabbtänkt e jag inte, guhu. 😉
Memphis Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Tycker dock Supersugen är en sopig film, det enda roliga e när han ska köpa sprit på systemet och måste visa sitt fejklegg för poliserna och han heter "Mc Lovi´n".. och poliserna köper det... 😆
Memphis Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Såg just en film som hette Jade Warrior och det var en finsk-kinesisk-film. 😉 KÄndes knas att se en seriös Kung-fu-film där dom till stor del snackade finska. 😆 Ganska bra film, hände inte ybermycket dock, lite seg. Bra låt i eftertexterna iallafall! 😄
Dingbats Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Tycker dock Supersugen är en sopig film, det enda roliga e när han ska köpa sprit på systemet och måste visa sitt fejklegg för poliserna och han heter "Mc Lovi´n".. och poliserna köper det... 😛 😮😳🤪😉😆😄 Den är fan bäst! En av de allra bästa komedierna NÅNSIN!
Dingbats Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Killis, man ska inte oroa sig för framtiden. Hur man än gör så ordnar sig allt i vilket fall. Det finns tillräckligt med kortsiktig skit att bry sig om.
Dingbats Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Ny lyssnar jag på Broken Social Scene för de är så jävla bra.
Dingbats Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Såg just en film som hette Jade Warrior och det var en finsk-kinesisk-film. 😉 KÄndes knas att se en seriös Kung-fu-film där dom till stor del snackade finska. 😆 Ganska bra film, hände inte ybermycket dock, lite seg. Bra låt i eftertexterna iallafall! 😄 Vart får du tag i all film du kollar på?
Neosus Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 imorron ska ja fan i mej handla kyckling och ris! 😆 ...tror ja 😉
Memphis Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Vart får du tag i all film du kollar på? Voddler såklart! 😆 Finns dock inte jättemånga bra filmer än, just denna var inte gratis så fick hyra.
slejnard Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Mäh! Säg Chili con carne då! Så snabbtänkt e jag inte, guhu. 😆 Alltså det var inte chili con carne. Just plain chili man 😉
Neosus Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 ...eller fläskfilé ska ja BANNE MEJ köpa 😆 ...eller vi får se! 😉
Recommended Posts