Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
En ambitiös studieplan är att jag väljer nationalekonomi som inriktning och att jag första terminen även läser Tillämpad statistik (15 hp) på halvfart. När jag sedan är klar med min kandidat söker jag master i nationalekonomi och termin 3 när man är fri att göra lite valfritt tar jag företagsekonomi. Nationalekonomi är faktiskt kul och tror det är mer något jag kan tänka mig att jobba med än statskunskap (framförallt eftersom det är mycket svårare med jobb om man är statsvetare). Företagsekonomi och statistik är kanske inte jättekul, men det lär vara bra meriter.

SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag såg just Supersugen.

Postat
Vaddå, åt du enbart chili till middag? Manligt!!! 🙂

Chili con carne= med bönor å kanske gjord på köttfärs.

Denna var på klassiskt sydstatsvis med bacon högrev öl å coca cola bla. + en massa annat gött. sallad gräddfil tacochips guacemole till. gött vare! 😄

Postat

Jag återupplevde gamla tider ikväll! Såg på Supersugen med Rhubarb, drack Champis och åt två påsar popcorn! Precis som för nästan exakt två år sen. Fast då fanns inte Rhubarb som band, vi hade hälsokväll och åt bara frukt och drack nån äcklig saft, vi bodde i radhus i Gustavsberg, föräldrarna var inte hemma och det var inga reklampauser i filmen, men bortsett från det!

Postat
Chili con carne= med bönor å kanske gjord på köttfärs.

Denna var på klassiskt sydstatsvis med bacon högrev öl å coca cola bla. + en massa annat gött. sallad gräddfil tacochips guacemole till. gött vare! 😆

Mäh! Säg Chili con carne då! Så snabbtänkt e jag inte, guhu. 😉

Postat

Tycker dock Supersugen är en sopig film, det enda roliga e när han ska köpa sprit på systemet och måste visa sitt fejklegg för poliserna och han heter "Mc Lovi´n".. och poliserna köper det... 😆

Postat

Såg just en film som hette Jade Warrior och det var en finsk-kinesisk-film. 😉 KÄndes knas att se en seriös Kung-fu-film där dom till stor del snackade finska. 😆

Ganska bra film, hände inte ybermycket dock, lite seg. Bra låt i eftertexterna iallafall! 😄

Postat
Tycker dock Supersugen är en sopig film, det enda roliga e när han ska köpa sprit på systemet och måste visa sitt fejklegg för poliserna och han heter "Mc Lovi´n".. och poliserna köper det... 😛

😮😳🤪😉😆😄

Den är fan bäst! En av de allra bästa komedierna NÅNSIN!

Postat

Killis, man ska inte oroa sig för framtiden. Hur man än gör så ordnar sig allt i vilket fall. Det finns tillräckligt med kortsiktig skit att bry sig om.

Postat
Såg just en film som hette Jade Warrior och det var en finsk-kinesisk-film. 😉 KÄndes knas att se en seriös Kung-fu-film där dom till stor del snackade finska. 😆

Ganska bra film, hände inte ybermycket dock, lite seg. Bra låt i eftertexterna iallafall! 😄

Vart får du tag i all film du kollar på?

Postat
Vart får du tag i all film du kollar på?

Voddler såklart! 😆 Finns dock inte jättemånga bra filmer än, just denna var inte gratis så fick hyra.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.