Dingbats Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Är det nån omskrivning för sex som jag inte känner till? 😄 lira musik
Dingbats Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Henne såg jag på tunnelbanan en gång. Hon klev av i Solna.
Dingbats Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Nu har jag sjukt mycket film tankad som jag inte har sett.
Micke H Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Du vet att du är en nörd när du: Ger dig in i en diskussion huruvida du vill ha barn eller inte, säger att du inte vill ha barn, och använder liknelsen att du hellre patchar existerande program (försöker förbättra mänskligheten eller nån sån skit) istället för att installera ny programvara (knulla ihop ett barn).
Gote Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Du vet att du är en nörd när du: Ger dig in i en diskussion huruvida du vill ha barn eller inte, säger att du inte vill ha barn, och använder liknelsen att du hellre patchar existerande program (försöker förbättra mänskligheten eller nån sån skit) istället för att installera ny programvara (knulla ihop ett barn). 😄 Snyggt Micke!
Micke H Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Dom har många problem, mina vänner... 😏 På tal om det, min vän undrar över erektionsproblem... 😕 Never mind förresten... 😏
Memphis Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Okej, äta frukost kl tre. börjar blir lite väl extremt nu känner jag. xD Får väl börja vända tillbaka dygnet snart då. 😏
Micke H Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Jag tror jag drar mig tillbaka in grottan en stund...
Gote Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Ok, men grotta är en omskrivning av nåt sexigt i alla fall? 😏
Memphis Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Det måste det vara eftersom det är Micke som sagt det. 😏
Recommended Posts