Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Jag slutade ganska tidigt idag faktiskt, men drog ut o sprang direkt när jag kom hem 🙂

Postat (redigerat)

Jag ska också börja springa snart hade jag tänkt, när min tå har läkt färdigt bara. Då kan vi springa tillsammans Fidden, kan mötas halvvägs. 🙂

Redigerat av Memphis
Postat

07:30 - anlände till jobbet

08:00 - började labba. Första arbetsuppgiften utan att någon observerar varenda grej jag gör. Han kom bara in nån gång då och då och frågade om det gick bra. Det gjorde det.

9:00 - Andra labben, likadan som första iofs.

10:00 - Fikapaus. När jag skulle gå, sköt jag bak stolen så att den knuffade till killen som satt bakom, så han spillde sitt glas vatten i sitt knä xD

10:40 - Förberedde för lab efter lunch, tog det lite lugnt.

12:00 - lunch

13:00 - Labbalabba.

15:00 - Fika utan missöden.

15:55 - hemgång.

16:30 - Löpning.

17:30 - Längsta.

bra dag.

Postat

Varför blir man så sjukt sugen på godsaker när man går hemma och e ledig? xD

meeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhh. har käkat chips och kakor massa de senaste dagarna. 🙂

Postat
Jag vill köpa en digital systemkamera.. 🙂 Gote kan du rekomendera någon?

Ja, det kan jag. ☺️

Postat

Det är ju lite som att fråga vilket ljudkort man ska köpa... 🙂

Svaret blir; Det beror på.

Postat
Det är ju lite som att fråga vilket ljudkort man ska köpa... ☺️

Svaret blir; Det beror på.

hehe, jo jag vet. 😄 E inte så insatt direkt men vill ha en bra med en budget på typ 5000. 🙂

Eller om man säger såhär, e det några märken eller modeller som allmänt inte brukar vara så bra?

Postat

Arthur: What time does the book signing start again?

Captain Liberty: Same time as the last time you asked me, 17:00 hours. Later boys!

The Tick: Well it's three o'clock now, that gives us 1697 hours to kill!

🙂

Postat
hehe, jo jag vet. ☺️ E inte så insatt direkt men vill ha en bra med en budget på typ 5000. 🙂

Eller om man säger såhär, e det några märken eller modeller som allmänt inte brukar vara så bra?

Om du har ambition att komma långt så satsa på nån av de stora, typ Canon eller Nikon, men vill du bara köra på hobbynivå så kan du ta vilken som helst som du får ett bra pris på. För 5000 borde du få ett bra startkit och sen är det bara att ösa ner pengar i kameraväskan efterhand som du känner suget efter mer prylar... 😄

Jag kan kolla lite på vad jag hade valt med den budgeten, men nu är det snart, så nu kör jag hem!

Postat
Om du har ambition att komma långt så satsa på nån av de stora, typ Canon eller Nikon, men vill du bara köra på hobbynivå så kan du ta vilken som helst som du får ett bra pris på. För 5000 borde du få ett bra startkit och sen är det bara att ösa ner pengar i kameraväskan efterhand som du känner suget efter mer prylar... ☺️

Jag kan kolla lite på vad jag hade valt med den budgeten, men nu är det snart, så nu kör jag hem!

Okej, thanks mate. 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.