Gote Postat 7 april 2010 Postat 7 april 2010 Den här brukade morsan dra förr:"Gote var en stor pöt". Hajjar ni ordvitsen 😆 ...ha ha hajjar ni 😆 Din mamma...
Memphis Postat 7 april 2010 Postat 7 april 2010 Den här brukade morsan dra förr:"Gote var en stor pöt". Hajjar ni ordvitsen 😆 ...ha ha hajjar ni Fattar inte. 😆
slejnard Postat 7 april 2010 Postat 7 april 2010 Nä, hon sa det... 😆 hrmmmpppf...lite ägd memph: 40talist humor! Ska väl vara Goete var en stor pöt å egentligen Gote var en stor poet! FATTARU!?? 😆
Memphis Postat 7 april 2010 Postat 7 april 2010 Man kanske skulle byta nick? 😆 Byta till Gote was a great pöt?
Memphis Postat 7 april 2010 Postat 7 april 2010 Vill också kunna göra såhär grym orkestermusik. 😆 Gjort me East West Symphonic Orchestra-samplingar. 😆
Memphis Postat 7 april 2010 Postat 7 april 2010 Skulle vilja starta en Filmmusik-blogg. Men lär väl knappast få några läsare ändå så skiter i det. 😆
Memphis Postat 7 april 2010 Postat 7 april 2010 Bättre sent än ännu senare... 😆 Kunde inte sagt det bättre. 😆
Micke H Postat 7 april 2010 Postat 7 april 2010 Har grejat inloggningen till bandets admin nu! 😆 Fett nöjd! Kika in på här om ni är intresserade. Logga in med "bandAdmin" och "password". 😆 Oroa er inte, jag ska byta inloggning sedan.
Micke H Postat 7 april 2010 Postat 7 april 2010 Skita i gråskale-färgerna också, det är mest för att se vad som händer. Ska arbeta på designen senare.
Micke H Postat 7 april 2010 Postat 7 april 2010 Kom på att Gotes IE6 nog kommer strula till designen. Men whatever.
Memphis Postat 7 april 2010 Postat 7 april 2010 Hey, behöver lite teknisk hjälp här! Grejen e såhär. Jag har tre hårddiskar, en på 80Gb samt två andra på 500Gb styck. Jag var ju lite dum som från början valde att ha den lilla disken som systemdisk och nu e den nästan full, MÄH! kan man typ kopiera över hela rubbet från systemdisken till någon av de andra? Eller måste man installera om sitt OS på den disken isåfall?
Micke H Postat 7 april 2010 Postat 7 april 2010 Skön blandning av svenska och engelska! Tack! Ska ordnas.
Dingbats Postat 7 april 2010 Postat 7 april 2010 (redigerat) Hey, behöver lite teknisk hjälp här! Grejen e såhär. Jag har tre hårddiskar, en på 80Gb samt två andra på 500Gb styck. Jag var ju lite dum som från början valde att ha den lilla disken som systemdisk och nu e den nästan full, MÄH! kan man typ kopiera över hela rubbet från systemdisken till någon av de andra? Eller måste man installera om sitt OS på den disken isåfall? Borde väl gå eller? Fråga på nåt mer datorinriktat forum. Redigerat 7 april 2010 av Dingbats
Micke H Postat 7 april 2010 Postat 7 april 2010 Vem fan bryr sig om EI6 😆 Håller med. 😆 Språk-grejen fixad nu, allt på engelska.
Dingbats Postat 7 april 2010 Postat 7 april 2010 Ska jag kolla på fransk, amerikansk eller hongkongsk film kväll?
Gote Postat 7 april 2010 Postat 7 april 2010 Skita i gråskale-färgerna också, det är mest för att se vad som händer. Ska arbeta på designen senare. Ävaffan, designen duger som den är! 😄 Jag kör kråm för tillfället. ☺️
Memphis Postat 7 april 2010 Postat 7 april 2010 Jag har förresten Voddler invites ifall någon vill ha. ☺️
Recommended Posts