SadamJR Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 17 dagar kvar till första lönen i mannaminne. Har du spelat innebandy nu igen? OK, vilka tre nya band eller artister som låter som popmusik tycker du jag ska lyssna på?
Overkill Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 blev försenad två timmar, tåget mellan vänersborg och uddevalla blev ersatt med buss på grund av elfel. kul! men nu är jag i uppsala 😉
SadamJR Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 blev försenad två timmar, tåget mellan vänersborg och uddevalla blev ersatt med buss på grund av elfel. kul! men nu är jag i uppsala 😉 Vad är två timmar. Vilka tre nya popband- artister tycker du jag ska lyssna på?
Overkill Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 freudian slip, mellan vänersborg och herrljunga menar jag ju.
Overkill Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Vad är två timmar. Vilka tre nya popband- artister tycker du jag ska lyssna på? Death cab for cutie, MGMT, grand archives.
Memphis Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 freudian slip, mellan vänersborg och herrljunga menar jag ju. hepp. 😉
Dingbats Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Jag då? Får inte jag tipsa eller har du tappat förtroendet för mig?
Neosus Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Ska diska lite så att jag kan göra mer diska sen... xD
Memphis Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 (redigerat) Ska diska lite så att jag kan göra mer diska sen... xD 😉 That my gentleman didn´t made any sense at all. 😉 Redigerat 6 april 2010 av Memphis
Dingbats Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 😉 That my gentleman didn´t made any sense at all. 😉 Han menade nog disco.
Fidden Postat 6 april 2010 Trådstartare Postat 6 april 2010 Har du spelat innebandy nu igen? OK, vilka tre nya band eller artister som låter som popmusik tycker du jag ska lyssna på? junior boys gillar jag, iallafall skivan "begone dull care". fast de är inte så nya. jag kan inga nya band.
SadamJR Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Jag då? Får inte jag tipsa eller har du tappat förtroendet för mig? Det har du ju redan gjort. Men visst, kom igen.
Overkill Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 vetäntä xD du kanske kan köpa öl på systemet och inte folköl? xD
Fidden Postat 6 april 2010 Trådstartare Postat 6 april 2010 du kanske kan köpa öl på systemet och inte folköl? xD det verkar ju onödigt xD
SadamJR Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 junior boys gillar jag, iallafall skivan "begone dull care". fast de är inte så nya. jag kan inga nya band. Noterar junior boys. Dom behöver inte va så där jättenya. Det räcker med dom senaste 10 åren, eller att jag inte har hört talas om dom, ok 15 år.
Dingbats Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Det har du ju redan gjort. Men visst, kom igen. Du sa pop och melodier, så of Montreal - Coquelicot Asleep in the Poppies: A Variety of Whimsical Verse Gorky's Zygotic Mynci - Barafundle The Olivia Tremor Control - Music from the Unrealized Film Script, Dusk at Cubist Castle GZM tycker om Kevin Ayers och det är väl bra.
Memphis Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 vetäntä xD Du kan ju annars fira med en Kalkon som annars är lite overkill.. xD
Recommended Posts