Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
17 dagar kvar till första lönen i mannaminne.

Har du spelat innebandy nu igen? OK, vilka tre nya band eller artister som låter som popmusik tycker du jag ska lyssna på?

Postat

blev försenad två timmar, tåget mellan vänersborg och uddevalla blev ersatt med buss på grund av elfel. kul! men nu är jag i uppsala 😉

Postat
blev försenad två timmar, tåget mellan vänersborg och uddevalla blev ersatt med buss på grund av elfel. kul! men nu är jag i uppsala 😉

Vad är två timmar. Vilka tre nya popband- artister tycker du jag ska lyssna på?

Postat (redigerat)
Ska diska lite så att jag kan göra mer diska sen... xD

😉

That my gentleman didn´t made any sense at all. 😉

Redigerat av Memphis
Postat
Har du spelat innebandy nu igen? OK, vilka tre nya band eller artister som låter som popmusik tycker du jag ska lyssna på?

junior boys gillar jag, iallafall skivan "begone dull care". fast de är inte så nya. jag kan inga nya band.

Postat
junior boys gillar jag, iallafall skivan "begone dull care". fast de är inte så nya. jag kan inga nya band.

Noterar junior boys. Dom behöver inte va så där jättenya. Det räcker med dom senaste 10 åren, eller att jag inte har hört talas om dom, ok 15 år.

Postat
Det har du ju redan gjort. Men visst, kom igen.

Du sa pop och melodier, så

of Montreal - Coquelicot Asleep in the Poppies: A Variety of Whimsical Verse

Gorky's Zygotic Mynci - Barafundle

The Olivia Tremor Control - Music from the Unrealized Film Script, Dusk at Cubist Castle

GZM tycker om Kevin Ayers och det är väl bra.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.