Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
ljudkortet är fortfarande i tyskland, så jag får sluta hoppas på att få det innan helgen.

Vilket ljudkort var det?

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Hur går det med didjejandet då Killis?

Det går väl horisontellt just nu, varken upp eller ner. Ska spela med pazo under reccemottagningen nån gång när terminen precis startat så han kan dricka öl, kissa och hänga med folk, vilket passar rätt bra med tanke på att jag har en del mainstreamgrejer till skillnad från honom. Så det ska bli skoj! Ska ta med mig grejer hem över sommaren så jag kan hålla igång det och bli grym.

Postat

Haha, nja. Dels är det jättefult med DJ i början och sen är det väl inte direkt så att jag behöver ett namn. Skulle jag ha ett skulle det vara någon kul referens. Typ Captain Oats. 😄

Postat
Haha, nja. Dels är det jättefult med DJ i början och sen är det väl inte direkt så att jag behöver ett namn. Skulle jag ha ett skulle det vara någon kul referens. Typ Captain Oats. 😄

Ja, DJ i början är ju faktiskt ganska töntigt. Låt oss skapa forumets längsta DJ kan du heta. Eller Uppsalas längsta eller nåt. Eller snyggaste eller vad som passar.

Postat (redigerat)
Det står 36 kanaler men jag ser bara några stycken?

Fanns på baskidan samt att det även består av ett pci-kort i datorn, om jag fattade det rätt. 😄

Redigerat av Memphis
Postat

det är väl digitala kanaler med nån slags optisk tjohejsan eller nåt. inget jag kommer använda.

Postat
det är väl digitala kanaler med nån slags optisk tjohejsan eller nåt. inget jag kommer använda.

Då kan du ju kräva reducerat pris.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.