Memphis Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 http://uni.xkcd.com/ xD Jag skrev Fuck och den svarade: "I have a headache".. xD
Micke H Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 (redigerat) Testa "make me a sandwich" följt av "sudo make me a sandwich". xD EDIT: eller "help". Redigerat 6 april 2010 av Micke H
SadamJR Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Jag drömde att jag inte kunde sova och så blev jag väckt av nån som ringde fel. Jobbigaste drömmen är när man drömmer att det ringer på telefon, eller på dörren och vaknar av det, och så har det inte hänt. Analys tack.
SadamJR Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 du har ju för fan cykel, ta det när du åker hem från gymmet FFS Catfight.
SadamJR Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 seriöst? hur fan cyklar du egentligen 😛 Vatt i diket nyligen?
Dingbats Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Testa "make me a sandwich" följt av "sudo make me a sandwich". xD EDIT: eller "help". "go west"
SadamJR Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Nu har jag läst ifatt och förolämpat varenda jävul på vägen. En bra dag. Ps. Var är länkarna dinbats Ds.
Gote Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 😆 skrämde jag dig offline på fejjan? xD Va? Vad gjorde du? 😛
Dingbats Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Nu har jag läst ifatt och förolämpat varenda jävul på vägen. En bra dag. Ps. Var är länkarna dinbats Ds. Tänder du på nittonåringar?
SadamJR Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Tänder du på nittonåringar? Det kan jag ju inte veta förrän du slänger in länkarna, men skulle tro det. Gjorde i alla fall det när jag var nitton.
Dingbats Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Det kan jag ju inte veta förrän du slänger in länkarna, men skulle tro det. Gjorde i alla fall det när jag var nitton. Vet inte hur moraliskt riktigt det känns att lägga upp en sån bild här faktiskt.
SadamJR Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Vet inte hur moraliskt riktigt det känns att lägga upp en sån bild här faktiskt. Sicket tjafs. Lägger man ut sånt där på facebook vill man väl att så många som möjligt ska se det. Kunde dessutom förändra min bild av fejjan. Igår var fidden och jag överens om att det hela mest handlar om mobbing och rasism. Jo, och annars kan du ju alltid ta det via pm.
SadamJR Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Dessutom skulle du ju inte lägga upp en bild, utan bara en länk. Sen är det ju upp till var och en om man vill klicka på den.
Dingbats Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Dessutom skulle du ju inte lägga upp en bild, utan bara en länk. Sen är det ju upp till var och en om man vill klicka på den. Jo, fast det är ju ingen skillnad. Sen tror jag inte heller du skulle tycka att det var så mycket att hänga i gran i vilket fall, eftersom du inte vet hur hon ser ut i ansiktet eller nånting.
Memphis Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Jag tycker som Dingis att det inte känns rätt att lägga upp en sån länk.
SadamJR Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Nähä, så skriv inte om kåta, vad det nu var i fortsättningen.
Recommended Posts