Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Några från min högstadieklass skejtar men var ju typ många år sen jag träffade dom. Ska väl hålla på själv och hoppas pazo skaffar bräda också sen efter sommaren.

Postat

En del som man ser skejta på tv är ju grymt duktiga. Det är en kille som skejtar i trappor, på murar och ledstänger på gatan här. Han har visats på tv då och då, lokal-tv antar jag.

Själv har jag aldrig stått på bräda, trots att massor där jag vuxit upp skejtat. I min grundskoleklass var det nog 85% av killarna som hade bräda.

Postat

Jag har haft en flik uppe med Wikipediaartikeln "Economic bubble" sen i gårkväll, men har inte pallat läsa den än.

Postat
Kan du skejta dingis eller vadå?

Jag gjorde det från sexan till åttan ungefär. Blev väl aldrig så himla bra, men så pass att jag kunde sätta kickflip iaf var tredje gång, och 50-50, och halfcab to wheelie på en radda lastpallar några meter, och ollade en fyra som mest. Hade också rekordet i nose manual bland mitt skejtgäng, var väl en tjugo trettio meter nånting.

Postat
VIKTIGT VIKTIGT!!! Som skejtare måste man hata blejdare!

Ska också lägga till att man måste skratta åt folk som använder World Industries-grejer, särskilt truckar.

Postat
Jag gjorde det från sexan till åttan ungefär. Blev väl aldrig så himla bra, men så pass att jag kunde sätta kickflip iaf var tredje gång, och 50-50, och halfcab to wheelie på en radda lastpallar några meter, och ollade en fyra som mest. Hade också rekordet i nose manual bland mitt skejtgäng, var väl en tjugo trettio meter nånting.

Vi spelade in två skejtfilmer också. "Olliement the Movie" och "Day Before Tomorrow". Först hette våran crew "Olliement" och sen bytte vi till "Them".

Postat
Inlineskillar eller vadå?

Ja. Därför kan man med fördel försiktigt ta bort såna där klisterlappar med överkryssade inlines som brukar sitta utanför Konsum och sånt, och sätta dem på undersidan av brädan.

Postat
Vi spelade in två skejtfilmer också. "Olliement the Movie" och "Day Before Tomorrow". Först hette våran crew "Olliement" och sen bytte vi till "Them".

Haha, har ni kvar filmerna?

Postat

Sitter och kollar på Junkyard här, och det finns ju brädor som kostar runt 7-800 som är bra också verkar det som ju. Typ Girl och Element och grejer.

Postat
Sitter och kollar på Junkyard här, och det finns ju brädor som kostar runt 7-800 som är bra också verkar det som ju. Typ Girl och Element och grejer.

Men det är ju bara decks.

Postat

Du vet väl att det finns fram och bak på brädan också? Nosen är den som går upp längst. Kör man åt fel håll är det svårare att poppa, för man får inte samma tryck ner mot marken.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.