Dingbats Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 fyfan vilken pissdröm. drömde att min pappa skulle dö och sen när jag var på köpcenter med massa folk kom det inte några och började skjuta vilt. 😉 Gjorde det inte? Vilken besvikelse. 😑
Dingbats Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 Japp, så nu vet du vad det är du ger dig in på. Ohly tycker inte det viktigaste är en bra sjukvård, utan han tycker det är viktigare att kämpa mot vinstintressen. Det är bra att det finns nån kvar i riksdagen med ideologi och inte bara flumcenterpragmatism.
Dingbats Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 Nu har jag tagit fram min fläskfilé... 😉 Är den... styv?
Dingbats Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 "Stoppa valfläsket" säger dom på rapport De säger inte vart man ska stoppa det?
Micke H Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 (redigerat) function doFormat(cmd) { document.execCommand(cmd, null, null); } function activateAdmin() { if (!document.getElementById("content_area")) return false; //MAKING THE AREA EDITABLE var contentArea = document.getElementById("content_area"); contentArea.contentEditable = true; //FIXING THE BUTTONS var boldButton = document.getElementById("bold"); var italicButton = document.getElementById("italic"); var underlineButton = document.getElementById("underline"); boldButton.onclick = function(){ doFormat("bold") } italicButton.onclick = function(){ doFormat("italic") } underlineButton.onclick = function(){ doFormat("underline") } var fontNameDiv = document.getElementById("font_Name"); fontNameDiv.onclick = createFontDiv; } function createFontDiv() { var fontNameDiv = document.getElementById("font_Name"); newdiv = document.createElement("div"); newdiv.className = "fonts"; var Arial = document.createElement("a"); Arial.appendChild(document.createTextNode("Arial")); var Times = document.createElement("a"); Times.appendChild(document.createTextNode("Times New Roman")); var Verdana = document.createElement("a"); Verdana.appendChild(document.createTextNode("Verdana")); var Georgia = document.createElement("a"); Georgia.appendChild(document.createTextNode("Georgia")); var Garamond = document.createElement("a"); Garamond.appendChild(document.createTextNode("Garamond")); var closeButton = document.createElement("img"); closeButton.setAttribute("src","../img/icons/closeButton.gif"); newdiv.appendChild(closeButton); newdiv.appendChild(Arial); newdiv.appendChild(Times); newdiv.appendChild(Verdana); newdiv.appendChild(Georgia); newdiv.appendChild(Garamond); fontNameDiv.appendChild(newdiv); closeButton.onclick = removeFontDiv; } function removeFontDiv() { var fontNameDiv = document.getElementById("font_Name"); fontNameDiv.removeChild(newdiv); } Varför funkar inte removeFontDiv för? VARFÖR?!?! Redigerat 18 maj 2010 av Micke H
Neosus Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 ..och så ska ja lägga om stråkar på en låt och en akkegurra 😉
debatt Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 kom det inte några och började skjuta vilt. 😎 vilken tur blev du besviken? 😲
Recommended Posts