Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Kommande veckan:

Måndag: BSA konjugering (om QC har löst analysproblemet). Övning i hjärt-lungräddning.

Tisdag - torsdag: Mer BSA-konjugering.

Fredag: Förmodligen en jävla massa alikvoteringar och en hel del frisläppande av produkter. Sen sätta sig på tåget till brorsan.

Lördag: Springa i göteborg

Söndag: Åka tåg tillbaks till köping.

Sen veckan därpå kommer lönen 🙂

Låter ju kul. Är göteborgsvarvet redan alltså? Min vecka är:

Måndag: Föreläsning 8:15-10:00, köpa fotbollsskor och t-shirt, tröjmålning 16:00

Tisdag: Föreläsning 9:15-11:00

Onsdag: Fotbollsmatch 16:00, Pol Kand Rangers – BK Eko

Torsdag: Föreläsning 8:15-10:00

Fredag: Föreläsning 13:15-15:00, tåg 17:09 till vänersborg där jag är framme 21:40

Lördag: Bröllop

Söndag: Åka bil tillbaks till uppsala. Ska köra upp för att sedan köra ner igen när skolan är slut för terminen så jag får med mig alla grejer jag vill ha med mig.

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Kommande veckan:

Fredag: Sen sätta sig på tåget till brorsan.

Lördag: Springa i göteborg

Skaru springa Gbg-varvet? 🙂

Postat

from hell!!!!! 😄🙁

Påminner om en grej en kompis sade på gymmet förut och vi lyssnade på mäktig metal med körer:

"Fan, jag vill hellre till helvetet än himmelen, där lär ju vara mycket fetare musik". 🙂

Postat

En sak som jag väldigt sällan gillar är att kolla på ståupp-komiker. En sak som jag aldrig nånsin gillar är att lyssna på folk som återberättar skämt från nån ståupp-komiker de sett på youtube.

Postat
En sak som jag väldigt sällan gillar är att kolla på ståupp-komiker. En sak som jag aldrig nånsin gillar är att lyssna på folk som återberättar skämt från nån ståupp-komiker de sett på youtube.

Jag hatar när man själv ska återberätta något roligt och så failar man och det inte blir alls så roligt som det faktiskt var.. 🙂

Jag suger i allmänhet på att återberätta saker. 😄

Postat
Jag hatar när man själv ska återberätta något roligt och så failar man och det inte blir alls så roligt som det faktiskt var.. 🙂

Man ska inte återberätta roliga saker.

Postat
Alla som tycker att Memphis borde stå med ett plakat med något längstameme och heja på Fidden räcker upp en hand.

xD

Bra idé!!🙂😄

Postat
aa

Lycka till då Fidden. 🙂

Jag kanske kommer och kollar, känner en annan som skall springa.

Postat
Aldrig hört varken eller. Vad betyder det?

Änkestöt betecknar den kortvariga irritation när man slår i armbågen på just det ställe där nervus ulnaris passerar. Smärta och/eller kittlingar uppstår i de delar av armen och händer som nervus ulnaris innerverar, då den inadekvata stimuleringen tolkas av hjärnan som om den kommit från dessa områden (se lagen om projektion).

Postat
Aldrig hört varken eller. Vad betyder det?

Man slår i armbågen på en vis punkt där nerven är oskyddad.

Det som händer är att man inte kan greppa med handen, så håller man i något samtidigt tappar man det ofta.

Lite som att man bör veta var man ska trycka vid nyckelbenet någonstans om man blir angripen.

Tryck på rätt ställe och attackeraren tappar det han håller i garanterat, och går ned på knä.

Postat
Änkestöt betecknar den kortvariga irritation när man slår i armbågen på just det ställe där nervus ulnaris passerar. Smärta och/eller kittlingar uppstår i de delar av armen och händer som nervus ulnaris innerverar, då den inadekvata stimuleringen tolkas av hjärnan som om den kommit från dessa områden (se lagen om projektion).

Att man slår i cp-nerven helt enkelt.

Postat

Jag blev tv-filmad när VM i Friidrott gick i Göteborg. En lång sekvens under maran när jag stod och glodde på Första Långgatan.

Postat
Nej, det är en perifer nerv man slår i.

Det gör inte sjukt jävla ont alltså?

Aldrig vart med om.

Aldrig heller ätit Pringles med salt & vinäger-smak! Finns det?

Postat
Det gör inte sjukt jävla ont alltså?

Aldrig vart med om.

Aldrig heller ätit Pringles med salt & vinäger-smak! Finns det?

Det beror på hur bra eller känsligt nervsystem man har.

Sådana chips har jag aldrig sett.

Var det inte nån här (OK?) som åt OLW med någon märklig smak- bearnaise??

Jag fann aldrig den i butiken hursomhelst.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.