Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
JUSTICE sa jag ju

Har faktiskt inte lyssnat på han jättemycket när jag tänker efter. Lyssnar nu Pazoman. :rolleyes:

Postat
ÖH. Finns inte mkt som är tyngre än Justice. FYYYYFAAAAn va tungt ös å röj de får till

Öh?

Ja de är tunga, men Prodigy är ju bra mycket utsare i jämförelse. Och Fuck Buttons!

Tongue.jpg

Postat
gwäh

gwörf

sael

MEN ORKA x

Ser du havet idag, Gote?

Har du sett Crash?

du kan va

Men vad vet jag, jag är bara x.

sael? Ser du havet? den sista?

Men orka och du kan va är väl mer allmänna.

Postat
sael? Ser du havet? den sista?

Men orka och du kan va är väl mer allmänna.

SAEL är ju som säh.

Ser du havet var väl när Gote jobbade nära havet.

Gote gillar inte Bullock och vill därför inte se Crash, och folk (främst Pico :rolleyes:) har ju frågat det massa.

Ja kanske men sättet dom använts. När man säger "MEN ORKA MUSIK" så refererar det ju till när pazo sa "MEN ORKA SKIDOR".

Postat
SAEL är ju som säh.

Gote gillar inte Bullock och vill därför inte se Crash, och folk (främst Pico :rolleyes: ) har ju frågat det massa.

Ja kanske men sättet dom använts. När man säger "MEN ORKA MUSIK" så refererar det ju till när pazo sa "MEN ORKA SKIDOR".

Shit vad jag har missat 🥰

Och så :A, om inte det är taget nån annanstans ifrån.

gQ

Postat
Liksom jämför

Med

Jamen det är väl klart att ALLT Prodigy har gjort inte är tyngre än ALLT Justice har gjort! Men det tyngsta P har gjort är ju tyngre än J:s tyngsta. Typ Smack My Bitch Up är ju tyngre än Stress.

Postat

https://www.flashback.org/t809711p4 :rolleyes:

Man brukar ju alltid säga att det är en sak att ta sig in på gyminstruktörsutbildningen, men en helt annan att ta sig ut. Med tanke på att det krävs 20.0 för att ens få vara med om lottningen om platserna så kan ju till och med en läkare räkna ut att det är ett grymt tempo. Vi snackar ett antal tusen sidor att läsa in per kurs och så praktiken på det.

Med läkare vet jag inte så noga? Finns det någon särskild utbildning för det? Jag har alltid trott att de som blir läkare är sådana som hänger mycket på sjukhuset och vet vad det handlar om. Sen när de hör att det behöver anställas en ny läkare så tar de chansen bara? Arbetsgivaren kanske erbjuder någon introduktion eller kortare grundkurs så man ska veta vad jobbet handlar om ungefär.

Postat
SAEL är ju som säh.

Gote gillar inte Bullock och vill därför inte se Crash, och folk (främst Pico :rolleyes:) har ju frågat det massa.

Säl kommer från SÄR. ffs!

Pico å jag höll på å cp loss med "sär" som in i helvete. Och gjorde massa djurljud på hans msn också i samma veva. Så jag tror (säl) eller (seal) kom upp. och eftersom det var i ett "särmoment" så blev det SAEL SAEL SAEL!!! OUH OUH OUH SAEL! OUHOUHOUH OUH OUH SAEL!!! xD

Postat
Säl kommer från SÄR. ffs!

Pico å jag höll på å cp loss med "sär" som in i helvete. Och gjorde massa djurljud på hans msn också i samma veva. Så jag tror (säl) eller (seal) kom upp. och eftersom det var i ett "särmoment" så blev det SAEL SAEL SAEL!!! OUH OUH OUH SAEL! OUHOUHOUH OUH OUH SAEL!!! xD

Men det där är ju mer ditt och hans internskämt isåfall, jag har aldrig känt igen det.

UTS

Postat
Jamen det är väl klart att ALLT Prodigy har gjort inte är tyngre än ALLT Justice har gjort! Men det tyngsta P har gjort är ju tyngre än J:s tyngsta. Typ Smack My Bitch Up är ju tyngre än Stress.

Jag tycker faktiskt Smack My Bitch Up är rätt tråkig och platt :rolleyes:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.