Dingbats Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 är hon verkligen lesbisk? Förnekare isåfall, eftersom hon är förlovad med en kille (som är nio år äldre).
Neosus Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Hur gick det med smörlåten? Jodå de gick bra.. 😆 Men den e inte klar ännu kan slänga upp en bit sedan men nu ska ja söva gonatt 🥰
debatt Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Förnekare isåfall, eftersom hon är förlovad med en kille (som är nio år äldre). ok. Kom på att urrtycket lesbisk tjej är lite konstigt. Man kan ju inte vara lesbisk kille?
Dingbats Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 ok.Kom på att urrtycket lesbisk tjej är lite konstigt. Man kan ju inte vara lesbisk kille? Ännu mer intressant är att det finns ett adjektiv för kvinna och homosexuell men inte för man och homosexuell.
Dingbats Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 bögig? Nej, det betyder ju "som agerar som en homosexuell", inte "som är homosexuell".
Dingbats Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Vad är din egen smak då? Det är också intressant att veta.
debatt Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 tandläkaren i filmen var kliniskt död i 7 minuter under narkosen. Nu ser han levande OCH de döda. Men lever själv.
Dingbats Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Jag vill se bilder. Annars är det snällt att du är lite altruistisk och så, men jag vill veta vad du gillar. Fram med lite käringar.
debatt Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Fick just en tanke. Tänk om de schizofrena i själva verket ser och hör de döda... och inte är... schizofrena?!
debatt Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Jag vill se bilder. Annars är det snällt att du är lite altruistisk och så, men jag vill veta vad du gillar. Fram med lite käringar. Jag vill också se bilder. Gissa med en.
Dingbats Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Jag vill också se bilder. Gissa med en. Men du behövde ju aldrig gissa till att börja med, det blir ju orättvist. Men okej, EN.
debatt Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Men du behövde ju aldrig gissa till att börja med, det blir ju orättvist.Men okej, EN. För ung.
Memphis Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 (redigerat) HÄÄÄJJJ! 😄 :D HAde inte tänkt göra nått ikväll men blev förfest hos en polare me massa klasskompisar som var jävligt kjul! 😆 send drog vi ut på krogen som var djävligt tråkigt. 😮 Typ ashög volym, folk som slogs, asdyrt sov. Så vi drog te donkan och sen hem. Men kul förfest iaf. 😄 :D Redigerat 9 maj 2010 av Memphis
Recommended Posts