Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Onödigt. Ska folk behöva be om ursäkt för att ha fått jobb nuförtiden?

Onödigt, som i onödigt känslig kanske. Det var ett försök till ett skämt. Ber om ursäkt till alla inblandade.

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

I kommissarie Barnaby i Morden i Midsomer som går nu är det en kille vid namn Sebastian som har framkallat bilder på en blondin.

Postat

Här finns också en grupp sk "mjällvårtor" (seborroiska keratoser), som är vanliga i ansiktet samt på bröstet, axlar och rygg. Dessa kommer "med åldern" och är vanligast i åldern 50 år och uppåt. De är typiska till sitt utseende och godartade de skall dock granskas var och ett innan man lätt avlägsnar dem med laser.

HAHA!!! Fick mina i 18-19-årsåldern, precis som farsan. Massor.

Postat

Man borde inte skämta eller skoja eller retas här på forumet. Allt man skriver borde vara strikt allvar och sen borde man slänga in massor av smileys ändå, för säkerhets skull. Så får det bli.

Postat
Man borde inte skämta eller skoja eller retas här på forumet. Allt man skriver borde vara strikt allvar och sen borde man slänga in massor av smileys ändå, för säkerhets skull. Så får det bli.

Ja alltså jag tycker..

..eller ja jo..eller va?

nej

jo

...vet inte va ja tycker 😕

Postat

Näää...nu är det jag som känner mig dum. 😕 . Sorry. Kör på!

Fortfarande varmt ute...ska badda pung samt armhålor.

Postat
Näää...nu är det jag som känner mig dum. 😕 . Sorry. Kör på!

Fortfarande varmt ute...ska badda pung samt armhålor.

Spänn av. 😏

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.