SadamJR Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Onödigt. Ska folk behöva be om ursäkt för att ha fått jobb nuförtiden? Onödigt, som i onödigt känslig kanske. Det var ett försök till ett skämt. Ber om ursäkt till alla inblandade.
slejnard Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Längesen man var drängfull. Oddsen till pippning förminskas markant i de fallen så vi får se hur kvällen blir. Premiär på ett nytt ställe vid skidbacken i afton.
debatt Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Jag skulle vilja veta vad som kommer att ske i framtiden. Skulle ni?
debatt Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 I kommissarie Barnaby i Morden i Midsomer som går nu är det en kille vid namn Sebastian som har framkallat bilder på en blondin.
debatt Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Här finns också en grupp sk "mjällvårtor" (seborroiska keratoser), som är vanliga i ansiktet samt på bröstet, axlar och rygg. Dessa kommer "med åldern" och är vanligast i åldern 50 år och uppåt. De är typiska till sitt utseende och godartade de skall dock granskas var och ett innan man lätt avlägsnar dem med laser. HAHA!!! Fick mina i 18-19-årsåldern, precis som farsan. Massor.
SadamJR Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Man borde inte skämta eller skoja eller retas här på forumet. Allt man skriver borde vara strikt allvar och sen borde man slänga in massor av smileys ändå, för säkerhets skull. Så får det bli.
Neosus Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Men alltså ja eller nej ja eller jo ja ja? nej kanske kanske int eller jo
Neosus Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Man borde inte skämta eller skoja eller retas här på forumet. Allt man skriver borde vara strikt allvar och sen borde man slänga in massor av smileys ändå, för säkerhets skull. Så får det bli. Ja alltså jag tycker.. ..eller ja jo..eller va? nej jo ...vet inte va ja tycker 😕
debatt Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Nu har de tagit fast Sebastian i Morden i Midsomer. 😉😄😆😎😕😏😑
slejnard Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Man borde inte skämta eller skoja eller retas här på forumet. Allt man skriver borde vara strikt allvar och sen borde man slänga in massor av smileys ändå, för säkerhets skull. Så får det bli. Näää...nu är det jag som känner mig dum. 😕 . Sorry. Kör på! Fortfarande varmt ute...ska badda pung samt armhålor.
SadamJR Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Näää...nu är det jag som känner mig dum. 😕 . Sorry. Kör på! Fortfarande varmt ute...ska badda pung samt armhålor. Spänn av. 😏
slejnard Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 Japp! Man spottar på en tvättlapp och torkar bort fukten. Alternativt så kan man fylla en hink med kokhett vatten och blixtdoppa dolmen. Fast det får bli en dusch istället.
Recommended Posts