Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat (redigerat)
there's no time for us

😕

EDIT: Riktat till dig alltså, inte till bögen som skrev den låten.

Redigerat av Dingbats
Postat

när jag var på läkarundersökningen fick jag reda på att man helst ska ligga under 4 på nån slags skala som mäter kolesterol. Ska man vara riktigt bra ute ska man ligga under 3. Jag låg på 1.

Postat
när jag var på läkarundersökningen fick jag reda på att man helst ska ligga under 4 på nån slags skala som mäter kolesterol. Ska man vara riktigt bra ute ska man ligga under 3. Jag låg på 1.

Fira med bearnaisechips.

Postat

varit på pub me polare hela kvällen, druckit bira och tjötat. 😄

Ska kolla på modevisning imorn! 😕 En kompis som sytt kläder och ska ställa upp. 🤪

adamin (oregistrerad)
Postat

gud vad man kan haka upp sig på en låt. kommer inte kunna sova på länge nu...

Postat
varit på pub me polare hela kvällen, druckit bira och tjötat. 😄

Ska kolla på modevisning imorn! 😕 En kompis som sytt kläder och ska ställa upp. 🤪

Kul!

Postat

Ja, och så finns det väl ont och gott kolesterol också?

adamin (oregistrerad)
Postat

nu kan jag sova gott till dennis edwards sköna röst, tack neosus för uppletandet av denna låt med enbart en del av basgången till hjälp ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.