Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Men va FAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAaaasiken... 😏

Ska köpa ett nytt bilbatteri sen nångång. Fick igång bilen nu iallafall men fett jobbigt att behöva ladda varje gång nästan.

ORKA xD

Postat

På freda den 14:nde ska ja run....röntga njurarna

kl 07.40

Då vill man att bilen ska starta för annars blire så himla långt att gå och det tar ju bara sån tid 😏

Antecknar ni?

Postat
På freda den 14:nde ska ja run....röntga njurarna

kl 07.40

Då vill man att bilen ska starta för annars blire så himla långt att gå och det tar ju bara sån tid 😏

Antecknar ni?

..så på torsda får jag bara äta soppa 😮

och sedan på freda får jag typ bara äta fil till frukost. En kaffe får jag dricka iallafall... Sedan efter undersökningen så ska jag dricka minst 2 dl vatten varje timme i en dag för att få bort kontrastvätskan men sedan får jag göra va ja vill 😑

...såatte 😮

Postat
..så på torsda får jag bara äta soppa 😮

och sedan på freda får jag typ bara äta fil till frukost. En kaffe får jag dricka iallafall... Sedan efter undersökningen så ska jag dricka minst 2 dl vatten varje timme i en dag för att få bort kontrastvätskan men sedan får jag göra va ja vill 😮

...såatte 😏

Såpass mycket vatten eller rättare sagt så länge.

Får du äta dagen efter undersökningen?

Postat

Jag har lärt mig ett nytt sätt att få upp slem på. Istället för att harkla mig - som jag inte får nu - så liksom kramar jag upp slemmet med matstrupen som en orm som sväljer ett byte, fast åt andra hållet då... 😏 Har ni provat det nångång?

Postat

Man får helst inte svälja heller när man har stämbandsproblem.

Han sångaren i Aeorsmith tror jag det är, slår samman sina stämband 2 miljoner gånger under ett rockgig.

5000 gånger anses mycket.

Postat
VAAAAD heter LÅÅÅTEEEN. Minsta lilla onödiga detalj om låten går fint!! specifik musikstil. årtal möjlig sångare. film den varit med i.

Jag tror det är en grupp, känner på mig att sångaren har rätt blont hår, kanske med slingor i? Duran Duran?

En av deras fåtal mer funkiga låtar.

Postat
Hade en pojkvän och allt är så kontstigt. har mått dåligt i många år men nu så försöker jag må bra. jag är inte värst svartklädd som jag var när jag 50år och svår då allt skulle vara svart. Och nu försöker jag må bättre på sikt. försöka gå i skolan osv. sedan så har jag haft en pojkvän S kan vi kalla han. vi gjorde slut första gången för jag blev arg det gick 3 dagar sedan stanna han här. andra gången så¨gjorde han slut/tog en paus. och den pausen har varit i en månad. igår prata vi på första gången på länge då en gay tjej hade misstolkat mig när jag sagt att jag ville gå och fika hon kalla det dejt sedan kom hon på en massa teorier hur jag var och hur jag är utan att fråga mig och drog sina slutsattser. då hon är vän med S, och han tror jag skulle på dejt med henne och har altså gått vidare och hon tjejen skrev på sin blogg igår att jag kunde inte ha dejt med B för hon var för sjuk för mig. Och sedan när handlade om att skaffa ett förhållande då jag förfarande är på en paus som jag ville ta tillbaka då allt blev stabilt igen. vilket detta missförstånd kommer förvärra hela saken. jag ville träffa henne som vän, och inget annat. För jag älskar fortfarande S och det har varit jobbigt i skolan. ska antagligen byta från omvårdnad till estet om det går. jag vet inte. och då är jag orolig men jag har kontakter och jag vet inte hur det ska gå. är pausen slut och han har gjort slut. ska jag vänta och se?

Men känner du att det är ditt livs kärlek (?!?!?), så måste du ju följa ditt hjärta. Hur mycket erfarenhyet har du av partners innan? Någon hade skrivit i en annan tråd att det är genom förhållanden som man växer som människa och inser vad man söker hos en annan person. Mycket tänkvärda ord tycker!

Dock är ert förhållande som gjort att misslyckas då ni är så unga. Han har om jag förstår det rätt ingen utbildning, kan ingen svenska och har inget att tjäna pengar på då han kommer till Sverige. Enda chansen är om han kommer in på ett universitet, tar CSN lån och pluggar.

adamin (oregistrerad)
Postat

ingen försöker ju ens förutom neosus:( kom igen allihopa. visa era hitta låt långt bak i hjärn-skillz och naila den här låten:D

Postat
så sjukt mycket snygga tjejer på spelningen förut. hade lätt sålt min själ för lite gangbang med alla 92:orna.

Du får 8000.

Postat
Jag har lärt mig ett nytt sätt att få upp slem på. Istället för att harkla mig - som jag inte får nu - så liksom kramar jag upp slemmet med matstrupen som en orm som sväljer ett byte, fast åt andra hållet då... 😕 Har ni provat det nångång?

Kan du inte lägga upp det på Youtube?

Postat
Såpass mycket vatten eller rättare sagt så länge.

Får du äta dagen efter undersökningen?

Jadå! Jag får äta samma dag oxå.. efteråt. Tack och lov! 😕

Postat

Filmen Unborn handlar om en tjej som går till ögonläkaren. Väl där märker ögonläkaren på hennes iris att hon har en tvillingbror hon inte vetat om. Han dog dock under graviditeten, vilket hennes mormor berättar. Nu är det en äldre kvinna som jagas av en man med huvudet uppochnedpå...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.