Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Man ska dricka mycket vatten innan man lägger sig när man är full för då när man sover så svettas man ut skitmycke vätska och om man har druckit vatten så....eeeeh.....

....blir man mindre bakis dagen efter eftersom att....eeeeeeh..

Strålande strålväder idag. Ska gå ut en sväng sen...

...och insupa.

Postat
Jojo, men det är inte så coolt språk. Kan du läsa långa böcker på tyska?

Engelska är ju det coolaste språket. Jag tror inte jag har läst något långt på tyska, längsta är väl kanske Die Verwandlung men den är ganska kort.

Postat (redigerat)
Engelska är ju det coolaste språket. Jag tror inte jag har läst något långt på tyska, längsta är väl kanske Die Verwandlung men den är ganska kort.

Pft, engelska är bara coolt när Bruce Willis drar sina one-liners och Arnold Schwarzenegger skriker "GET TO THE CHOPPA". Litteraturcoolt så är det ju tyska och franska som gäller.

Redigerat av Dingbats
Postat

Du borde ju förresten läsa Das Kapital. Passar ju dig perfekt! På tyska, handlar om nationalekonomi, coolt att ha läst. Visserligen skrivet av en kommunist, men lite öppen måste man ju vara.

Postat

Jag önskar jag hade läst samtliga böcker som Peter Englund har läst.

Fast jag är ju inte så intresserad av litteratur.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.