Overkill Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Jag skiter också i skolan, föreläsningen började för fem minuter sen men öh NEJ orka gå.
Dingbats Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Fan vad coolt egentligen. Ännu coolare om det hade vart obligatoriskt att gå.
Neosus Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Man ska dricka mycket vatten innan man lägger sig när man är full för då när man sover så svettas man ut skitmycke vätska och om man har druckit vatten så....eeeeh..... ....blir man mindre bakis dagen efter eftersom att....eeeeeeh.. Strålande strålväder idag. Ska gå ut en sväng sen... ...och insupa.
Dingbats Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 När jag blir cool ska jag fan läsa På spaning efter den tid som flytt på franska.
Dingbats Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Woo pep talk! Nej men inte så cool så jag kan läsa långa böcker på coola språk.
Overkill Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Woo pep talk! Nej men inte så cool så jag kan läsa långa böcker på coola språk. Det kan jag! Engelska alltså.
Dingbats Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Det kan jag! Engelska alltså. Jojo, men det är inte så coolt språk. Kan du läsa långa böcker på tyska?
Overkill Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Jojo, men det är inte så coolt språk. Kan du läsa långa böcker på tyska? Engelska är ju det coolaste språket. Jag tror inte jag har läst något långt på tyska, längsta är väl kanske Die Verwandlung men den är ganska kort.
Dingbats Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 (redigerat) Engelska är ju det coolaste språket. Jag tror inte jag har läst något långt på tyska, längsta är väl kanske Die Verwandlung men den är ganska kort. Pft, engelska är bara coolt när Bruce Willis drar sina one-liners och Arnold Schwarzenegger skriker "GET TO THE CHOPPA". Litteraturcoolt så är det ju tyska och franska som gäller. Redigerat 7 maj 2010 av Dingbats
Dingbats Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Den där smaken man får i halsen efter man har hostat är rätt god.
Dingbats Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Du borde ju förresten läsa Das Kapital. Passar ju dig perfekt! På tyska, handlar om nationalekonomi, coolt att ha läst. Visserligen skrivet av en kommunist, men lite öppen måste man ju vara.
Dingbats Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Jag önskar jag hade läst samtliga böcker som Peter Englund har läst. Fast jag är ju inte så intresserad av litteratur.
Dingbats Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Jag tror jag ska hoppa av plugget och satsa på att skönhetsoperera mig istället.
Recommended Posts