Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Vaddå, större risk att bli alkolist om man bor runt Gamlestaden? 😄 Ofta! 😄 Det e nog större om man bor runt avenyn ska du se. 🙂

VA?!

Större risk att bli alkoholist om man inte blir bakfull, menar jag.

Det är ju ett varningstecken.

Postat
VA?!

Större risk att bli alkoholist om man inte blir bakfull, menar jag.

Det är ju ett varningstecken.

Jaha, tolkade fel då. 😛 Närrå, jag dricker med måtta, mest som en sällskapsdryck bara.

Postat (redigerat)

Damien Hirst brittisk konstnär, född 7 juni 1965 i Bristol. Han framställer konstverk med förmåga att provocera. Damiens konstverk föreställer bl.a. människokroppen, djur eller delar av djur. Ett av hans verk, "For The Love of God" från 2007 är ett diamantprytt kranium och det värderas till runt en miljard kronor. Hirst har även gjort ett verk av cigarettfimpar som av misstag slängdes av en städare som trodde det var skräp. Damien Hirst investerar, utöver sin konstverksamhet, betydande belopp i ett solkraftverk som väntas stå för nära 2 % av den totala kapaciteten av solgenererad el i Storbritannien

Redigerat av debatt
Postat
Jaha, tolkade fel då. 😛 Närrå, jag dricker med måtta, mest som en sällskapsdryck bara.

Jo, du verkar ha huvet på skaft!

😛

Postat

Jag har läst candide. Gillade när han kom till typ paradiset i sydamerika. Visst kom han till nån trädgård i slutet, Sadam? Har för mig den var rätt bra och udda, men samtidigt kul.

Postat

Jag "blev" aldrig bakis heller! 😛

Faktiskt är det så att enda knepet är bara att sova ut. Fortfarande är det så att jag aldrig blir abkis om jag får sova ut... problemet är bara att ju äldre man blir desto mindre sover man ut och därav blir bakis 😛

Postat
Jag har läst candide. Gillade när han kom till typ paradiset i sydamerika. Visst kom han till nån trädgård i slutet, Sadam? Har för mig den var rätt bra och udda, men samtidigt kul.

Det var mycket länge sen jag läste den, men jag minns att det är en väldigt rolig och lättläst bok.

Postat

Men VAFAN. Tiden ska ju gå långsammare när man duschar! Och nu har jag redan missat två tåg! Jag får skita i skolan idag.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.