SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 ☺️ Men man kan ju liksom dricka öl och äta chips utan att gå upp så länge man tränar. Men antar att det har gått sådär me det då? 😄 Har man bra självförtroende är en ölmage helt ok.
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Illa. Vet väl mer efter undersökningarna som bör bli av.Lite underligt också att folk behandlar en som imbecill och dessutom döv när man inte kan prata. Är du alltså sjukskriven? Hur länge har du varit det isåfall?
debatt Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Folks förväntningar på livet skiljer sig åt en hel del, har ni tänkt på det?
Memphis Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Har man bra självförtroende är en ölmage helt ok. Det e klart, har jag sagt nått annat? ☺️
debatt Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Är du alltså sjukskriven? Hur länge har du varit det isåfall? 6 veckor drygt. Men det spelar ingen roll, för FK skickar ju inga pengar ändå. Jobbet hade glömt att skicka in pappren...
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Det e klart, har jag sagt nått annat? ☺️ Nja. Skulle väl själv kunna tänka mej att gå ner 10 kilo, men under 95 vill man ju inte väga.
Dingbats Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Folks förväntningar på livet skiljer sig åt en hel del, har ni tänkt på det? Ja. Vissa tycker om att jobba på kontor och andra tycker om att åka jorden runt.
Overkill Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 jag ska plugga kandidat sen jobba en termin sen äga runt i usa uts
debatt Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Ja. Vissa tycker om att jobba på kontor och andra tycker om att åka jorden runt. Jag tänker mer på att en man med fru och barn och pengar i överflöd och god hälsa kan hänga sig av skamkänslor om aktien går ned och förmögenheten halveras, medan en blind flicka med amputerat ben i Angola kan hoppa omkring och leta efter gammalt ris i rostiga soptunnor.
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 6 veckor drygt.Men det spelar ingen roll, för FK skickar ju inga pengar ändå. Jobbet hade glömt att skicka in pappren... Jag var sjukskriven i 4 månader. Kom oxå efter. Sen när jag kom tillbaka i jobb kom jag ifatt. Plötsligt ramlade pengarna in. Har aldrig haft det så bra.
debatt Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 jag ska plugga kandidat sen jobba en termin sen äga runt i usa uts Mastern i USA?
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 jag ska plugga kandidat sen jobba en termin sen äga runt i usa uts Skulle du inte supa ikväll? Undanflykter.
Overkill Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Hej Sadam! Debatt! Memphis! Dingbats! Pazo (BLLÄÄÄ *metaltecken*)! Pico! Gote! Linus! Neosus! nu har jag glömt någon men förlåt 😕
debatt Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Jag var sjukskriven i 4 månader. Kom oxå efter. Sen när jag kom tillbaka i jobb kom jag ifatt. Plötsligt ramlade pengarna in. Har aldrig haft det så bra. Så hälsan blev alltså bättre. Grattis!
Pazo Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Det e klart, har jag sagt nått annat? 😕 Jag bryr mig int så värst eg. Om jag inte hade haft tjej skulle jag fan få knulla runt nu 😛
Memphis Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Jag bryr mig int så värst eg. Om jag inte hade haft tjej skulle jag fan få knulla runt nu 😕 😛
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Folks förväntningar på livet skiljer sig åt en hel del, har ni tänkt på det? En del tar allting för givet, andra har inga förväntningar alls. Var ligger ni?
Pazo Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Det var fan sjukt på kvalborg. Jag å jonas dj:ade ju för folket utanför. Och jag liksom började röjja för mig själv innan de ens var öppet utan bara folk som arbetade som hörde. Ändå stog jag där uppe å hoppade å röjde som fan. Sen blev de mer å mer å mer folk å jag börja röjja mer å mer. Å folk tyckte jag var så häftig/rolig/coolt/annorlunda så ASMÅNGA tjejer började titta med sexiga blickar mot en å masa andra tjejer + killar började filma å ta kort på en för man var grym! ASHETT! JAG VAR KÄND DÅ!
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Så hälsan blev alltså bättre.Grattis! Tack. Det är lite sådär, och det är ju snart sommarlov.
Dingbats Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Tack vare mig! Nej, men du kanske blir känd tack vare dig själv. Jag blir känd tack vare mig själv.
Pazo Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Nej, men du kanske blir känd tack vare dig själv. Jag blir känd tack vare mig själv. Ja jag skojja bara 😕 😛
Dingbats Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 En del tar allting för givet, andra har inga förväntningar alls. Var ligger ni? Jag vet inte.
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Hej Sadam! Debatt! Memphis! Dingbats! Pazo (BLLÄÄÄ *metaltecken*)! Pico! Gote! Linus! Neosus! nu har jag glömt någon men förlåt 😕 Vad är det nu frågan om?
debatt Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 En del tar allting för givet, andra har inga förväntningar alls. Var ligger ni? Jag har höga förväntningar på hälsan, men inte på resten. Rätt korkat, sa en till mig. Må så vara.
Recommended Posts