Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Nej, det har inte kommit upp senaste veckan, det där händer hela tiden. Personuppgifter på brottsmisstänkta läggs upp dagligen på exempel flashback. Om någon bryter mot lagen, kan man göra en polisanmälan. Problemet verkar vara att folk blundar och tror att det ska lösa sig självt.

Hur kan du försvara det med att det händer hela tiden på det ena forumet skummare än det andra. Desto värre menar jag. Polisanmälan? Polisen utreder inte ens "brott" om man inte tror att man kan lämna över utredningen till en åklagare, som i sin tur kan få en fällande dom. Det som behövs är ansvariga utgivare, som kan bli tvugna att ta ansvar för skiten dom publicerar.

Postat
Gillar inte riktigt humorn i 2,5 men. och Ballar av stål e sådär. Skall ha TVn för att se film mest.

Själv ser jag bara kulturprogram, och solfilmen.

Postat

Jag såg nyss på Draknästet på SVT Play. Intressant program. Jag undrar hur rika riskkapitalisterna egentligen är.

Postat
så att...få inte igång låten 🙂

Sopa! 😄 För mig funkar det att ladda ner den. Aja, du får höra när den e klar istället, så fixar jag annan länk.

Postat

Slåg nyss i handen ashårt! Öppnade en lucka och blev överfallen av en fluga och fick panik! 😏 Trodde det var en humla eller bronz.

xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.