Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Kanske inte det smartaste draget att ta en tupplur halv nio på kvällen, men vafan. Jag är ledig imorgon och kan lika gärna sova för jag har inte direkt något bättre för mig.

Postat (redigerat)
Värdelösa låtar till årets melodifestival juh 😛

Vaddå, till skillnad från vilken av historiens tidigare festivaler? 😠

Redigerat av Memphis
Postat

Jag har aldrig lyssnat på broder daniel direkt men kolla dokumentären om du kan, jag tyckte den var riktigt bra och sjukt deppig var den faktiskt. Tycker det är lite synd att det är massa fjortisar som gillar dom, förtjänar bättre. Är faktiskt rätt bra.

Postat
Japp. Dokumentären följer bandet runt deras avskedsspelning några månader efter gitarristen tog livet av sig.

Aha.. Jag började se dokumentären men orkade inte se hela

Postat
Värdelösa låtar till årets melodifestival juh 😠

Finns några ok låtar. Versen i tysklands bidrag är skitbra, men refrängen är beige.

Postat

Ska vi inte försöka bena ut alla låtar som danmark stulit från?

Jag börjar.

Every breath you take (sting)

Take away my pain (dream theater)

Hjälp mig komma på vart de snott den där "wanna know, wanna know, wanna know"-melodislingan ifrån xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.