Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Bara så du vet så är Besserwisser ett substantiv och i det tyska språket skrivs alla substantiv med stor begynnelsebokstav.

aha, mäh. 😮

/50-talisten. 😑

Postat
Palla vara född sista året på ett decennium. SJälv prickade man ju nollan dårå 😮

Men mycket ballare och kunna säga att man e född på ljuva 80-talet juh! 😑

Postat
Men mycket ballare och kunna säga att man e född på ljuva 80-talet juh! 😑

Ja men det är ju en sak om man är född 1980, då har man ju upplevt 80-talet och har minnen från det. Men 89, då minns man ju ingenting.

Postat (redigerat)
Haha! Ni han inte rätta mig på att jag menade restriktiv!

Fast ganska icke-restriktiv var den ju, den viktiga informationen i frågan var ju vad han tycke om remixen, sedan var ju bi-satsen att jag lagt den i hans inbox, mest som förtydligande ifall han inte redan sett det.

Redigerat av Memphis
Postat
Ja men det är ju en sak om man är född 1980, då har man ju upplevt 80-talet och har minnen från det. Men 89, då minns man ju ingenting.

Spela rooolllll!!! 😑

Postat
Fast ganska icke-restriktiv var den ju, den viktiga informationen i frågan var ju vad han tycke om remixen, sedan var ju bi-satsen att jag lagt den i hans inbox, mest som förtydligande ifall han inte redan sett det.

Det går att tolka den som både och men jag valde mitt sätt och det står jag för!

Postat
Haha! Ni han inte rätta mig på att jag menade restriktiv!

Men då kan jag iaf rätta dig om att det stavas "hann". guhu. 😮 Eller du kanske inte han(n) skriva rätt!!?? 😑

Postat
Men då kan jag iaf rätta dig om att det stavas "hann". guhu. 😮 Eller du kanske inte han(n) skriva rätt!!?? 😑

Oavsett så hanNNNNN Killis först NJÄNJÄ

Postat
Det går att tolka den som både och men jag valde mitt sätt och det står jag för!

okej, det respekterar jag. 😑

Postat
Oavsett så hanNNNNN Killis först NJÄNJÄ

MÄH! Det var ett jäkla tempo på inläggen ikväll! Det bara flyger ninjas hejj vilt! 😑

Postat (redigerat)
Orka 😄

haha. 😛

okej, du fick två seriösa då. 😄

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.